komment kérő

 2010.02.02. 21:24

Örömmel értesítek mindenkit, hogy egy új fejezet kezdődött az életemben! Remélehetőleg ki is fog tartani egy ideig (de legalább június 15ig) a lelkesedésem! :)

merthogy Mariannal kitaláltuk, és ma meg is valósítottuk a közös tanulást. Együtt fogunk készülni a nyelvizsgára. Van szép könyvünk (jut eszembe, még azt is el kell ma este intézni) és haladunk majd benne szépen, egyenletesen. A terv készen, az órák kidolgozva, már csak csinálni kell kőkeményen! :)

ha már angol: ma a suliban írtunk egy felmérő tesztet, hááát. kíváncsi vagyok, hogy fog sikerülni. De egyébként szerintem annyira nem is lett rossz. Mrámint lehetett volna rosszabb is.

Megint más téma: mielőtt megnézném még vagy hármszor a Memento filmet. Érdekldnék, hogy aki látta, annak mi a meglátása a filmről. Merthogy lehet, hogy az én angol tudásommal, vagy a fáradsági szintemmel vannak problémák, de tegnap este mire véget ért a film, azt éreztem, hogy már amit sejtettem, az is összezavarodott bennem... :)Szóval hajrá-hajrá kommenteket és véleményeket kérek!

Legfrissebb hír pedig, hogy megérkeztek a focimeccsre szóló jegyek. Mivel Karesz úgysem olvassa, hát leírom, hogy azért kíváncsi vagyok, hogy milyen is lesz. Biztos, ami biztos, legalább egy könyvet azért berakok majd a táskámba. :) Ki volt már focimeccsen? milyen az olyan? Mit lehet ott csinálni? :)

Na, írjatok kommenteket! Főleg focisakat, hogy Feri is örüljön! :)

csók puszi

A bejegyzés trackback címe:

https://skotbella.blog.hu/api/trackback/id/tr381723941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én, a Mesélő 2010.02.03. 02:45:09

Na mi vannem jeleneik meg a kommentem??? áááááá

Pillangooo 2010.02.03. 10:01:49

mementom, hehe
pont kb eg yhete neztem meg, ejjel faradtan - magyarul!!!!! - es a végére már semmit sem értettem... ugyh nem benned van a hiba, meg kell nezni ujra. plusz a pasidnak megvan ugy h idrorendi sorrrendben vannak az események ;)
azt vagod h ugyanez a pasi rendezte a Batman - Dark Knightot? nem semmi a csavo.... brrrr... ha jo nylevlecket akarsz amugy, akkor en ajanlom az uj Tarantinot ( Inglorius Bastards) felvaltva toljak benne az angolt, a nemetet, és a franciat:)))

pussza

bAck 2010.02.03. 13:05:27

Bella, mi most voltunk Gergővel Futsal meccsen (csak h képben legyél:) olyasnmi mint a foci, csak kevesebben játszák, és elvileg (!) gyorsabb a labdamenet... és bp-en, debrecenben volt a futsal eb) szóval biztos ami biztos, előtte levő nap letöltöttem a szabályokat, h értsem a logikáját a labda utáni futkosásnak.... és képzeld, annyira de annyira drukkoltam a magyaroknak, hogy nagyon, tiszta stresszes volt... Bár ti nem magyar meccsre mentek (nem?), de ha eléggé drukkolsz az egyik csapatnak, akkor nem lesz szükség a sunyiban-táskában meglapuló könyvre :)
(azért hozzá teszem, hogy tiszteletjegy volt, nehogy azt hidd, h az elmúlt időben ilyen fanatikussá váltam...) na csók

Én, a Mesélő 2010.02.03. 15:49:25

@bAck: kéretik nem emlegetni a futsal eb-t.. :)
ahogy 4-0-ról sikerült kikapnunk 6-5-re a csehek ellen és kiesni, az olyan tipikus magyar vereség volt.. kardomba dőltem a tv előtt.. :)

bella.. írtam egy kommentet tegnap, kétszer elküldtem, de nem jelenik meg... :(

bAck 2010.02.03. 21:02:51

@Én, a Mesélő: hááát ja, bár mi a magyar-azerin voltunk kinn, az is szörnyű volt, h kikaptunk:(

Én, a Mesélő 2010.02.03. 22:32:48

@bAck: És nem voltak érdekesen nem azeri kinézetűek? :D Mert náluk a csapat nagy része honosított brazil. azért ilyen jók, nyomják már 3 évesen a Copacabana forró homokján, az megadja a technikát meg a kondit.. Na de nem fárasztom a népet focival.. :)

Én, a Mesélő 2010.02.03. 22:33:45

Illetve dehogynem fárasztom :)

mert hogy mit is lehet csinálni egy meccsen? Már a poszt kérdését sem értem…

Például ilyeneket:
www.youtube.com/watch?v=02Ydz76wFqA&feature=related

Én, a Mesélő 2010.02.03. 22:37:56

@Én, a Mesélő: Meccs előtt persze még lehet énekelgetni és táncolni a stadion előtt, ami remek:

www.youtube.com/watch?v=SaJFGBVMsGk&feature=related

Én, a Mesélő 2010.02.03. 22:39:26

Aztán még lehet egyszerre több tízezren ugrálni, ami kolosszális érzés...:) :

www.youtube.com/watch?v=GtLxpMyh13g&feature=related

Én, a Mesélő 2010.02.03. 22:40:16

Lehet papírszalagokat dobálni, ami felettébb látványos:

www.youtube.com/watch?v=cmLctMDxHZI&feature=related

Én, a Mesélő 2010.02.03. 22:44:09

Lehet nagyon jópofin egymásnak felelgetősen kiabálni... A 2. perc végéig csak suttognak,onnan jön a hangerő.. :) (igaz ez kosármeccs, de a Panathinaikos drukkerek csinálják ezt focimeccsen is, csak olyankor még többen vannak)

www.youtube.com/watch?v=u0rMe2Vyb9E&NR=1

Én, a Mesélő 2010.02.03. 22:46:44

Végül pedig ezt tanulgassa mindenki... Jobb, mint a Tankcsapda...:) Megtennéd, Bella, hogy felhívod rá a Zöld Lovag figyelmét... Csak mert biztos érdekli... :D

www.youtube.com/watch?v=hY6xSLu_VwQ&feature=PlayList&p=B33F662CB369F58D&playnext=1&playnext_from=PL&index=36

Éééés... Ezzel ide jött sztem a legtöbb komment... és a blogmotor sem fogott ki rajtam, he-he.. :)

És tudom élvezte mindenki... :D :D

Skot Bella 2010.02.05. 21:35:06

@bAck: :) köszi Anna! Már el is kezdtem. Ma megkértem Andyt, aki büszke tulajdonosa egy focista kártya gűjteménynek, hogy jövő héten tanuljuk meg a két csapat játékosainak nevét! :)

Skot Bella 2010.02.05. 21:37:28

@Én, a Mesélő: érdekes, mert én e-amilen értesítést kapok mindegyik kommentről, és meg is kaptam mind a kétszer... de itt tényleg nem jelenik meg. lehet, túl hosszú volt! :)pedig épületes!!! puszi érte
Zöld lovag meg csak most ne nézegesse a blogot, mert a végén még kapok egy-két fejmosást, ezért a bekegyzésért...

Beavix · http://elclasico.blog.hu 2010.02.06. 14:37:33

Kedves Mind!

Visszasunnyogok a blogra. Ezt a kedves Mesélőnek küldöm, bár gyanítom, hacsak nem nb2-ben, nem nagyon fogják a gyakorlatban alkalmazni, de azért tudja, így kell köszönteni a magyar bajnokot:):

www.youtube.com/watch?v=JiSkElcmqDk

Másrészt unatkozni egy pillanatra sem kell, viszont Andy MacDonald és Aiden McGeady neve mindenképp fontos lehet, Dárling.

A Celtic jelenleg 10 ponttal van lemaradva a nagy rivális Rangers mögött - kettejük párbaja 1885 óta tart. A Celtic egyébként a skót labdarúgás egyetlen Bajnokok Ligája győtese (vagyis elődjéé, a BEK-é). 1967-ben nyerték, és abban az évben zöld-fehér labdarúgó nyerte az európai aranylabdát is, de nem a Celticből, hanem a Ferencvárosból, bizonyos Albert Flórián.

Másrészt meg az unalom focimeccsen lehetetlen, mert ha nem történik semmi, akkor a jelenlévő (a Celtic parkban átlag 60000) néző elkezdi szórakoztatni magát.

A futballszurkolók lelkivilágának megértése érdekében ajánlott olvasmány Nick Hornby Fociláz című könyve. Egyébként a fanatizmussal kapcsolatos legmélyebb élményem két magyar lányhoz kötődik. A jégkertben a Portugália-Franciaország VB elődöntőt nézték tetőtől talpig piros-zöldben. A végét jelző hármas sípszó a lányoknak a zokogógörcs kezdetét jelentette, majd amikor először elvegőhöz jutottak, három kegyetlen ütéssel végeztek az igénybe vett kertibútor gartnitúrával, felpofoztak egy francia drukker férfit, majd távoztak. Akkor meggyőződtem arról, hogy a futball bárkin képes a létező legnagyobb, soha be nem gyógyuló lelki sebet ejteni.

Remélem a meccs után nem fogunk egymás vállán zokogni, Dárling. ::)

Én, a Mesélő 2010.02.14. 13:07:48

@Beavix: köszönöm a linket, most már bevallom, hogy valójában erre vártam egész életemben.. :)

BabyBell: milyen volt a meccs? Pontosítva a kérdést: mit olvastál alatta a könyvből, amit magaddal vittél, hogy ne unatkozz? :)
süti beállítások módosítása