újdonságok

 2010.05.23. 23:28

Na, az elmúlt csnedesnek tűnő időszak alatt nagyon sok minden új dolog történt velem... Sokmindent tanultam, sokmindenfélét csináltam. Hát gonoltam, hogy épp itt az idő, hogy ezeket megosszam (vagy legalábbis kivonatolva)!

Legfontosabb hír, hogy sikeresen találtam egy másik munkát is. Jelentem, hogy kezdek beskótulni, hiszen egy igazi fish and chips take away munkatársa lettem, mostámár egy hete! :) Ugyhogy úszok a zsírban és a sok újdonságban!
Megtanultam hogy kell csomagolni (kétféleképpen is!), hogy mi a különbség a fekete-fehér-vörös kolbász és a haggis és a többi 624 és fél hús és halfajta között. Hogy a mirelit pizzát elég bebundázni és bevágni az olajba, és a skót így is megeszi, hasonló módon a mars szeletet (igen, nem kell mégegyszer elolvasni, rántott mars csoki!!!) valamint, hogy a vajas zsemlébe elég csak egy kupac sültkrumplit belevágni és az emberek vidámak lesznek tőle. Tovább is van, mondjam még??? :)

Egyébként a munkatársak nagyon kedvesek, meg mindenki hihetetlenül segítőkész, amire időnként szükség is van, hiszen már előordult, hogy bejött egy kiscsávó, akiből tényleg egy árva kukkot sem értettem. Itt az igazi hard skót akcentust beszélik az emberek, és eszükbe sem jut, hogy valaki ezt nem érti, és talán lassítani kellene, vagy megpróbálni értelmesen beszélni. Sokat kell tanulni mami, nagyon sokat! :)

A legdurvább az egészben a hülye pénztárgép (na meg a különbség a thirteen és thirty között...), meg a hogyan takarítsunk egy zsírtengert egy rongy és forró víz segítségével (eddig sem vágytam rá, de ezután tuti nem eszek fish and chipset soha!!!)

Aztán ezen kívül. A nap ezer ágra süt valamilyen meggondolásból és az emberek felpörögtek. Az elmúlt iksz időszakban iksz plusz egyszer voltam a parkban a kis inernational bandával kosarazni, meg csak úgy lógicsázni. Ma meg az egyik csajszival teniszeztem. Állandósuló tengerparti séták...
Ja, a sulival meg csütörtökön voltunk edinborróban. Kaptunk egy kérdőívet, amit végig kellett tölteni. Nagyn jó kis nap volt. Jártunk egy gyerekkorok múzeumában is (találkoztam a réi gokartommal, meg babákkal, meg a néger pénzevő babával!).

Andynek új hobbija van: hernyókat gyűjt és nevel. Eddig aktuálisan csak egy-egyre kellett figyelnünk, de ma mire hazaértem, vagy 35 volt a kis margarinos dobozban. :) És természetbúvár barátomnak hála áttanulmányozhattam azt is, hogy hogyan néz ki egy csiga a háza nélkül... :)

Szerdán voltunk Ágival az általános iskolában nyílt nap volt. Azt is jól megismertem, hogy hogyan és mint működik itt a tanulási rendszer, meg miket csinálnak.

Szóval szorgosan telnek az utolsó napjaim, nem panaszkodom! Ma még csodák csodája le is égtem! :) a végén még a tengerben is fogok fürödni!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://skotbella.blog.hu/api/trackback/id/tr562026438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Skot Bella 2010.05.23. 23:31:10

kimaradt egy fontos tapasztalatom! csütörtökön megbizonyosodhattam afelől, hogy a skótok tényleg nem hordanak semmit a kilt alatt... (én csak kérdeztem, erre ő meg felrántotta a fenekénél!!!)

a hugod 2010.05.26. 19:14:49

na. végre írtál... már azthittem sosem fogsz! :)
a marscsokiról már hallottam (lehet,h tőled)...megkóstoltad már? vagy elvből tartózkodsz az összes "kajától",ami ott fellelhető,mert tudod,h hogy készül...???
arra a pénzevő négerbabára gondoltál ami a Tiboldiéknál vt?
és itt is pukkadj meg,h nálatok olyan jó az idő...:( épp most is dörög,meg esik...
puszillak

Pety@ 2010.05.31. 10:36:41

ez valahogy bennem is felmerült, hogy nem igazán kóser, hogy ott hét ágra süt a Nap, mi meg itthon kapjuk a szakadó esőt...
egyébként meg a fish and chips anélkül is undorító, hogy tudom, hogy készült. a rántott marsról és rántott pizzáról inkább nem fejtem ki mit gondolok... :)
süti beállítások módosítása