angolna...p

 2010.01.31. 12:24

Feri, csak a kedvedért a cím! Egébként meg a tegnapi nap során körülbelül annyit beszéltem angolul, mint ittlétem óta összesen. Igazn büszke vagyok magamra! :) szép kis mozgalmas, élménydús napom volt!

Reggel elindultam Ewa nevű csoporttársammal Edinborróba, hogy megnézzünk egy-két múzeumot. (a szervezés történetét innkább nem írom le...). Szóval egész nap kettesben bolyongtunk, röhögtünk az embereken és teleszívtuk magunkat kultúrával. Jártunk a Skót Nemzeti Múzeumban, mind a 7 emeletén. Olyan minden egy helyen típus: mezőgazdaág, hétköznapi élet, tudomnyos fejlődések, sport, világháború, közlekedési eszközök, és a tetején a panoráma terasz! Ja és persze gyerekbarát, szóval majdnem minden tapogatható, elindítható, felvehető, beöltözhető. Érdemes megnézni a képeket is...

Aztán követekző állomás (persze kisebb sétával és kávézással szétválasztva az eseményeket, merthogy gyönyörű napos idő volt) a Skót Nemzeti Galéria volt. Ide időre mentünk, mert tegnap külön idegenvezetés volt. A nőci összesen négy képről mesélt egy órán át, de valami nagyon jó volt (főleg hogy a nagy részét még értettem is).

Aztán este meg Ágival és Daviddal A Pubba mentünk (van egy hely, Kinga a Betty Nicols, ahova ln szerdánként jártam egész rendszerességgel, mert élőzene van, és kiderült, hogy Davideknek is az a törzshelye). Zsóval egy quiz nightra mentünk, amit David haverja szervezett, mert a lánya kimegy nyáron valami dzsungelbe és tulajdonképpen adománygyűjtő este volt neki. Bella mint az várható először veszeng, mint az állat, aztán a pasik itatni kezdik, Bella egyre jobban felodódik, beszélget, és jól érzi magát, ja és persze a végén örül, mert a csapat, aminek majdnem szerves részét képezte  nyert!

Utána még benéztem egy házibuliba is, aminek a legkiemelkedőbb két pontja, amikor a kóreai sráccal egy skóttal beszélgettünk a különböző kultúrákról, és hogy mi és hogy és hol van, és persze a híres skót időjárás is szóbakerült. Kérdezzük, hogy tuodo milyen jó, amikor 4 különböző évszakot élvezel? Válasz: aha, itt egy napon belül ezt megteheted!

Na, megyek töltögetek még képeket is felfele!

A bejegyzés trackback címe:

https://skotbella.blog.hu/api/trackback/id/tr311716681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én, a Mesélő 2010.02.01. 11:21:56

Ez a cím most kivételesen tecccik.. :P :))
süti beállítások módosítása