ka-ja

 2010.01.26. 23:58

Olyan rendes vagyok, hogyha lehetne szorgalom jegyet szerezni az életben, biztosan kitűnőt érdemelnék. Merthogy szombat óta minden nap rendesen tanulok (akárcsak egy jólfejlett vizsgaidőszakban-leszámítva a koffein mennyiség kétharmadát, és a toszogató emberek számát, na meg ha az alvás mennyiséget megkétszereznénk).

Szóval azért ezt a nagy tanulást a hétvégén meg-meg szakítottam... Például kajákkal. Na igen, gondoltam, hogy ha már a Mesélő úgyis ráindult a gasztronómiára! :)
Tehát a kis nemzetközivé vált gyomrom a következőket kebelezte be a hétvége során, a következő okokból:

szombaton mexikói csilis- babos csirke, mert jól esett, és mert az készült vacsorára. (ez csak azért került bele a sorba, hogy érezhetővé váljon az nemzetköziség szélessége- ha egyáltalán van ilyen mértékegység) ja és ha már ilyen indokoknál tartunk, akkor múlt hét szombaton meg kókuszos-kínairák leves, vagy kínaikókuszos-rák leves, esetleg (ha arra a bizonyos szemesi nyárra emlékezünk a székely gulyással és cigánypecsenyével) akkor kókuszosrák-kínaikkal leves.

na, de... vasárnap meg indiai kaja volt, merthogy Panniék a suliban projekteken dolgozgatnak folyamatosan és a jelenlegi munkafolyamat India. És véletlenségből az indiai szakácskönyvet le is árazták pont, tehát a frissen beszerzett dolgokra való tekintettel egy jóféle (kevésbé csípős) indiai kaját ettünk.

és az egyik lényeg, merthogy a vsánrapi napot még egy kis itáliai eredetű, de azt hiszem mára amerikát asszociáló pizzát is sikerült elfogyasztani. nagy nehezen. Merthogy Petiék leadták a pizzarendelést, ami a nagy póker bajnoksghoz járt volna (vagy talán nem annyira pontos az ok-okozati összefüggés...), de csak nem érkezett meg a kért időre. Mire telefonáltunk, addigra közölték, hogy igen, a pizza 8ra elkészült, ahogy kértük, és várnak minket szeretettel érte. Ekkor volt 9 óra... De a pizza is elfogyott, meg a fiúk zsetonja is... :) így volt? nem így volt? égből pottyant mese volt.

Tegnap meg a nagy tanulási időmbe belefért egy leves összeütése. néztem a kis saját receptkönyvemet, meg a rendelkezésre álló alapoanyagokat (merthogy igen, Kinga, elkezdtem receptkönyvből főzni... néha eléggé megeröltető tud lenni) és kitaláltam, hogy a legtökéletesebb a kertész zöldség leves. na mikor elkészült akkor kiderült, hogy ez valahol félúton van a gulysáleves és a sima zöldségleves között. De az is lehet, hogy csak nekem nem sikerült pontosan követnem a szabályokat.

kaja-kaja. nincs több most így hirtelen a tarsolyban.

jóccakát

A bejegyzés trackback címe:

https://skotbella.blog.hu/api/trackback/id/tr301705452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a hugod 2010.01.27. 17:57:15

és ehető? mert nekem az a tapasztalatom,h lehet h jobban jársz,ha a saját fejed után mész,nem kell neked a szakácskönyv... még alapanyag sem... tudod,amit találsz otthon, összekotyvasztod :)

Én, a Mesélő 2010.01.27. 21:50:33

"leszámítva a toszogató emberek számát"... hát nem édes egy lány? :)

Jól értem, hogy te nyertél pókerben? :) Azért ez komoly... (csak hogy eltereljem a gasztronómiáról a szót..)

a hugod 2010.01.28. 22:11:57

tényleg. a "toszogató emberek" nekem is megütötte a szemem :)

Skot Bella 2010.01.29. 20:50:33

édes és hasznos és hiányzó toszogatás természetesen. És akikről szó van, tudják, hogy nem bántásnak szántam (remélem...)
süti beállítások módosítása