iskol-a/ások

 2010.01.29. 21:26

kikívánkozik belőlem legalább egy történet az itteni iskolával kapcsolatban. De valószínűleg, még másról is fogok írni, csak még nem döntöttem, hogy miről, de majd még alakul...

Múlt héten Andy hazahozta a leckéjét. Ebben nincs is semmi újdnság. Mindne héten kapnak egy kis könyvet, rövid mondatokkal, szavakkal felépített történet, amit el kell olvasni. Ez a könyv a HAPPY FAMILY sorozat egyik kötete volt. Hm. Merthogy a történet egy nőről szól, aki minden reggel felkel és felöltözik és elindul mászni, mert ez a hobbija (és mert a c betűt tanulták utoljára). Egyik ilyen mászása során találkozik egy pasival, akivel remekül megértik egymást, így együtt másznak, aztán összeházasodnak, gyerekük születik. aztán egy nap rájönnek, hogy nem értik meg egymást. elválnak. mászó nénik mászik tovább a gyerekével, mígnem találkozik egy másik mászó pasival és a gyerekeivel. Válás? Válás. Gyerek? gyerek. hangizk a párbeszéd. és mivel megértik egymást, így összeházasodnak. Mad egy nap elválnak, nénink mászik tovább és találkozik a harmadik emberrel. Na itt a történet végetér, de nem hagyja ki a konklúziót: "Egyszer fent, egyszer lent, ilyen az élet."

Panniék ma hazahozták a PLP-jüket, kb haladási napló vagy valami ilyesmi. azért félévi bizonyítványnak nem mondanám... :) Össze vannak gyűjtve a munkáik. És Panninak volt egy olyan feladata, amibe engem is belerajzolt! :) nagyon kis szívmelengető volt. Bár persze a szitu nem annyira, merthogy az árulkodást annyira nem szeretem mint olyat. A feladat az volt, hogy rajzolj le egy problémát, amikor szomorú voltál valami miatt, és azt is, hogy hogyan oldottad meg. a rajz: Andy nem figyel Pannira, m.o.: Panni jön, és elmondja nekem, én meg rászólok Andyre, hogy figyeljen.

Ja, tegnap közös lazulós napot tartottunk Andyvel. Merthogy fáj a füle és itthon volt. Mivel délelőtt még nagyon kis káós volt beraktam filmet neki, azzal a gondolattal, hogy én addig tanulok. de azzal a lednülettel, hogy beraktam le is ültem mellé, merthogy Tom és Jerry volt, ami még mindig magával tud ragadni nagyon is... Szóval másfél órán kersztül Andyvel egymásra licitálva röhögtünk a két állaton. És egy nagyon fontos hír kedves Quimby fanatikusoknak, merthogy miket lehet megtudni, ha az ember felnőtt fejjel Tom és Jerryt néz... A sorozat producerének a neve: na természetesen Quimby.

Na még zárszónak egy-két gyerekszáj történet, mert ezeket is aszalgatom egy ideje.

Andy: mi az a jégeralsó?
Bella: na, szerinted mi az?
Andy: hát olyan boxer, ami jégből van...

Panni: én olyan okos vagyok, hogy mindent tudok.
Bella: akkor menniy 253X342 (emlékezve Milán atya matekóráira...)
Panni: olyan okos vagyok, hogy a felét már el is felejtettem, mert nem fér a fejembe.

Andy (ma, miután tegnap beletunkoltam vagy másél liter limonádét): Mami, csinálj valamit, hogy ne fájjon a fülem.
Ági: már kaptál fájdalomcsillapítót, meg itt a melegítős párna, nincs több lehetőség.
Andy: de Bella tud! Inni kell limonádét!

És további elgondolkoztató, és szórakoztató dolgokat hasonló témákban, meg itt találhattok... images.google.com/imgres

A bejegyzés trackback címe:

https://skotbella.blog.hu/api/trackback/id/tr471713503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én, a Mesélő 2010.01.30. 15:58:17

"mászó nénink mászik tovább a gyerekével, mígnem találkozik egy másik mászó pasival és a gyerekeivel. Válás? Válás. Gyerek? gyerek. hangzik a párbeszéd. és mivel megértik egymást, így összeházasodnak."

MegaLOL :DDDD !!! atyavilág, ez nem semmi... Annyira sXXr, hogyí már jó.. Ilyeneket én is tudnék írni...

Komolyra fordítva biztos rosszul gondolom, és biztos a mese is ennél azért sokkal (sokkal??) mélyebb (tényleg mélyebb??) volt, de ez sztem ultragáz...

És akkor írok is egyet bónuszban, ingyé... szerzői jogokat a blogtulajdonosra hagyom.. Meggazdagszol, osztozunk. Szóval a mese:

-Kóla?
-Kóla.
-Cigi?
-Aham.
-Megyünk?
-Ja
és mivel megértik egymást, hát...

Én, a Mesélő 2010.01.30. 16:01:05

Ja még azt akartam, hogy:

Most már min-den blog(bejegyzés-ed) cím-ét ilyen fu-rán fogod (te) ír-ni, hogy tele lesz (van) kötő-jelekkel (-) ??

:)

a hugod 2010.01.30. 16:59:58

nekem nagyon tetszett ez a bejegyzésed, a címmel együtt!!!!!
nem hagyom,h leszóljon bárki is! végre írsz egész gyakran! :) ez már csk jó lehet!
amúgy Andy meséje tényleg durva.
és sztem én is vagyok legalább olyan okos,mint Panni! :)
soksok puszi

Én, a Mesélő 2010.02.01. 17:14:40

@a hugod: Félreértések elkerülése végett, nem arra mondtam, hogy rossz a poszt vagy valami.. :) csak arra próbáltam célozni, hogy tök gáz, hogy szegény skót gyerkőcökkel a sulijukban ilyeneket olvastatnak.. Béla posztjait imádom, nem is olvasgatnám őket, és nem is kommentelném, ha íly szorgalommal ha nem tetszenének.. :)
süti beállítások módosítása