komment-kép

 2010.01.31. 13:09

most nem tudom eldöntetni, hogy képek a kommentekhez, vagy inkább kommentek a képekhez. de mindenesetre, arra gondoltam, hogy mivel most töltöttem fel az eheti képeimet talán egyik-másik eddigi bejegyzésem kiegészítésre szorul.picasaweb.google.com/polyabella/UtolsoJanuariHetem#

Szóval az első kép: Andy tanul, szegény beteg gyereket ezzel szórakoztattam... :)
Aztán az eheti szerdai zenepubba menet Jessicával sétáltunk az utcán és két srác megállított minket, hogy szeretnének nekünk énekelni egyet. nagyon jó hangja volt a gyrekenek. és a végén még egy puszit is kaptam! :)

Csütörötkön magyar gyűlés volt, aminek a képeit is láthatjátok. Bár a fiúk annyira nem felismerhetőek, mint a lányok... Aztán Trixivel A Bulihelyen kötöttőnk ki.

Ja és kimaradt az előző bejegyzésemből, hogy a műzumban találkoztam Dolly báránnyal is, meg összefutottam az első mobiltelefonommal, csak már vitrinben volt, mint kiállított múzeumi tárgy... Asszem öregszem, bár a képeken is látszik, hogy még azért tudom igencsak élvezni a gyerekenek szóló attrakciókat a mőzeumben!

Ja igen, ás Ádám, vagy egyéb olyan ember, aki ért a zenéhez vagy ahngszerekhez és olvassa ezt és látja képeket! érdeklődnék, hogy mi az, ami ott van a vonós hangszerek között és olyan mint egy test nélküli hegedű!

na, megyek, nem koptatom a billenytűzetet itt tovább.

és különben is, ezzel a mostani bejegyzésemmel elértem azt, hogy pontosan annyi postot írtam januárban, mint december-november-októberben összesen... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://skotbella.blog.hu/api/trackback/id/tr751716780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én, a Mesélő 2010.02.01. 11:23:46

Akkor gondolom most januárban a szeptemberi és augusztusi hónap össztermelését fogod majd felül múlni remélhetőleg.. te kis sztahanovista.. :)
süti beállítások módosítása