bővebben...

 2010.01.20. 19:29

Na, had szóljon... :) egy fokkal bővebben.  

01.08- péntek: este a wii meccsek 11ig tartottak a Stark házban

Na, ennek az volt a lényege. Vagy nem is, inkább ott kezdem, hogy számomra a wii, mint fogalom decemberbnen jelent meg az életemben. Azóta már karácsonykor is volt szreencsém előre edzseni, ami jól jött, mert ezen az estén Ágival és Daviddel hármasban kicsit éjszakába nyúlóan játszottunk, vagyyis inkább kűzöttünk egymással. Terítéken volt bowling, célba nyilazás, kosárlabda, és még nem is tudom már hogy micsoda. A hozzám hasonlóan kevésbé a korral haladók kedvéért (merthogy én is csak mostanában kezdek beletanulni ezekbe 21-ik századi kütyürékbe, meg megérteni, hogy mi a különbség közöttük, ugye Zsolti... :)) szóval a wii az egy olyan általános szórakoztató eszköz, ami egy sor sportolási lehetőséget varázsol a tv-dbe, és egy két kiegészítő kütyü segítségével a mozgásod segítségével tudod irányítani a bábuidat. Vagy? tud valaki ennél jobb definíciót?

01.09- szombat: egy nap Petivel és Zsoltival: Britannia hajó (az olyan gyengék kedvéért, mint én, ez a királyi család volt hajója), csocsó!!! :)

Na, nekiindultunk, persze nekem az átlalános tájokoztlanságom kiütközött azon a ponton, hogy fogalamm sem volt hogy hova megyünk, és mit fogunk megnézni, de annál jobban élveztem. Edinborró kikötőjében van lehorganyozva az a hajó, ami x éven keresztül a királyi család magánhajója volt. És a berendzést meghagyva egy nagyon tartalams kiállítást lehet megnézni. Ollyannyia tartalams, hogy vagy három órán át a fedélezeten voltunk. A képeket feltettem, ott kicsit érthetőbb formában lehet tájékozódni... Nagyon jó volt, halál érdekes volt. És bónusz pont, hogy kaptunk magyarul beszélő információs telefont, vagyis akkor készüléket, ami még a nokia legelső telefonjánál is angyob bkiszereélű volt, és azzal nemcsak okos infokat lehetett hallgatni, hanem jó nevelő eszköznek is bizonyult. Ja, és nem mellékesen ezen a napon kezdődött a karamell addikcióm, mert kicsit elszámoltuk a dolgot, és félúton majdnem éhenhaltunk, de szerencsére lehetett pont akkor vásárolni kaját, vagyis fudget, ami ahhoz volt jó, hogy utána egész héten karamellt zabáltam...
Majdnem kimaradt, hogy hajó után meg végre valahára sikerült csocsóznunk egyet, kettőt, mert egyszer már nekiiramodtunk közösen csocsoasztalnak (merthogy itt nem terem minden bokorban), csak nem volt benne akkor labda.

01.10-vasárnap: regisztráció az rtl.klub honlapjára (időelpocsékolásra jobb, mint a facebook!!!)

 Mindjárt sírni fogok. Megírtam eddig a bejegyzést, majd elmentem a gyerekekkel foglalkkozni. közben kikapcsolat a gép, de visszakapcsoltam és folytattam. Megírtam az egész postot, helyneként még vicces is lett. Aztán nyomtam, hogy mentés, meg ment és bezár, meg publikál meg mindenféle, semmire sem reagált. aztán egyszercsak kilépett és felrakott ennyit, amennyit az első körben megírtam. Egy órányi munkám veszett most el, és még az ihletem is... ez nem iazságos!!!

Na, már ezt én feladom...

A bejegyzés trackback címe:

https://skotbella.blog.hu/api/trackback/id/tr171688373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

katicka 2010.01.21. 18:45:01

írd gyorsan újra, totál kiábrándító egy "végtelen" postot olvasni..:P :*

Pillangooo 2010.01.21. 18:45:09

a wii mint olyan szamomrta is ismeretlen fogalom volt, kb novemberben kerult be az eletembe ( tesomek vettek) - azota mar bovult a dolgo nagoyn sok extraval hehe. szal nekem akkor ugy maygaraztak h ez a modern kori nintendo ( merthogy ennek a teljes neve a nintendo wii ha jol tom:) )

szal jol el lehet vele szorakazni az biztos - noha az en eletembol eddig teljesseggel kimaradtak ezek a dolgok!
izgalmasan hanzganak a dolgok, ugyh csak hajra - jobban elveztem a grafoman korszakodat ;)

xxx

Én, a Mesélő 2010.01.22. 00:18:23

"Na-nanna nanna na-nana nana-nnnnáá baby (DON'T) give it up! (DON'T) Give it up! Baby (DON'T) give it up!"

a hugod 2010.01.23. 17:05:22

Csak így tovább Luca! Ez így nem megfelelő befejezés! olasni óhajtjuk a többit is! de grat a fejlődésedhez a modern játékokat illetőleg... én tuti h a gyerekeimnek max színesceruzákat veszek... :)

Skot Bella 2010.01.23. 18:35:15

@a hugod: na-na, erre van a nagynéni intézménye kitalálva... :)(amit a saját gyerekeimnek nem veszek majd meg, megkapják a Tieid...)
süti beállítások módosítása