mielőtt a címben megadottak szerint nagyon elszállnék, gyorsan két percben a hírek a földről:

a múlt hetem az iskola körül forgott. hétfőn itt vizsgáztam, nagyon komolyat... :) tulajdnoképpen egy hagyományos nyelvizsga 4 vizsgáját csináljuk meg itt félévkörnyékén, és ennek a hallgatás és az olvasás részét tettük most le. És hát siekeresen megfeleltem a vizsgán. szóval volt nagy öröm. Aztán megkaptam az otthoni egyetemen is az első jegyemet. Őszintén szólva, ennek azért egy kicsit jobban örültem! :) Aztán meg belekezdtem egy jóféle cikkfordításba, ami időnként ordítsba torkollik, de nem adom fel!

Na de akkor térjünk a tárgyra! miért is jó itt lenni, meg hagyni, hogy  akarácsony szele meglegyezgesse az embert...
Múlt hét csütörtökön voltam színházban! Igazi angol darab (remélem, most nem tévedek nagyon nagyot...), igazi angol nyelven, na jó repkedő Péterünk esetében igazi skót, egy igazi edinburghi színházban, ja és persze igazi gyerek darab!
Mire Neverlandbe érkeztek a gyerekek, addigra én is regrediálódtam és talán nem nyitott szájjal, de teljesen bevonódva élveztem a darabot. Brá meg kell hagyni, hogy azért voltak furcsa dolgok. pl.: itt ha az ember elmegy bulizni, akkor körül van véve kisestélyibe öltözött kirittyentett högyeményekkel, és hű, mi lesz vajon a színházban, gondoltam én. Peti is mondta, hogy talán ő lesz az egyetlen ember, aki farmerben van. aztán leesett a kő mindkettőnk szívéről, nagyot koppant, az én állam meg mellette, merthogy itt  az ember akár mehet tréningnadrágba is (és tényleg!!!) és aztán fogja a büfében megszerzett műanyag poharas kis borát és a rágcsáját, amit a székek között mozgó kis árustól vett, mint egy meccsen és beül a székébe. Hát elég izgalmas volt! Szóval lehet, hogy a bódultságom mégsem a bravúros színészi teljesítménynek köszönhető, hanem a bormámornak az előttünk ülő sornak hála. na jó, pedig azért elég izgalmas volt, ahogy Hook kapitány és Péter a magasba emelt hajón vívtak egymással!

Na, aztán vasárnap meg én emelkedtem a magasba, merthogy két csoporttársammal elemntünk Edinburghba (szintén...) és több száz Mikulás társaságában futottunk egyet. Na, kicsit bővebben. ez egy tulajdonképpen pénzgyűjtő akió volt, de teljesen jól szórakoztunk. Lehet mostantól az avonos futásokon is ott leszek! :) bár lehet jobban vonzana, ha mondjuk nyúljelmezben kéne futni... szóval. kaptunk jelmezt, amibe már beöltözni sem volt egyszerű, aztán táncoltunk a tömeggel a enére, aztán futottunk egy kört, aztán lecsaltuk a következőt... aztán kaptunk még érmet is! képek a picasan (Anya kedvéért: http://picasaweb.google.com/polyabella) :) Utána még egy sor karácsonyi vásár, amiről kideült hogy egy pöttyet nagyobb, mint amit én láttam belőle első alkalommal. ettem savanyú káposztát és kovászos uborkát. őőő. igen.

Na, ma meg újabb karácsonyi cuccokkal telt a napom, mert délután fél4kor nekiálltunk Pannival mézeskalácsot sütni, aztán 8ra végeztünk is. Időnként Andy is becsatlakozott. Jól szórakoztunk, csak a felénél én már azt hittem, hogy ma már kész sem leszünk a kisebb adag tésztánkkal. Gyútuk, szúrtuk, lyukasztottuk, sütöttük és leginkább ettük. Ugyhogy örömmel jelenthetem, hogy mostanra elkészült egy kisebb házikó, egy nagyobb rakat (konkrtétan három púpos tálcányi) fára szerelhető, gyomorba tölthető, kidíszíthető) mézeskalács és szereztem egy kisebb fajta mk. undort is... De azért jó ez a karácsony, olyan mesés (csakhogy visszautaljak a címre, jlezvén, hogy nem tértem el a tárgytól) !!! :)

na, csók puszi

 

A bejegyzés trackback címe:

https://skotbella.blog.hu/api/trackback/id/tr651598558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása