fejlesztések

 2009.12.02. 01:33

csak hogy mindenkinek érthető legyen... kedves, sokmindenben jártas, életem párjának hála mostantól, ha a lelkesedésem is kitart, akkor mindenféle speciális effektekkel fogom feltúrbózni a blogot...

kárpótlásként, meg szórakozásként. merthogy néztem, hogy elég ramatyul állok bejegyzésileg. novermberben konkrétan egy darab született, merthogy a gépemen magyar idő van és hiába tegnap, mármint hétfőn írtam a bejegyzést, a kis gonosz már decemberre dátumozta. ez azt jelenti, hogy ha a matematikai számításaim nem csalnak, akkor ezzel a bejegyzéssel 100%osan meghaladom saját magam teljesítményét.
de nem kell megijedni, az augusztusi maximumot úgysem fogom elértni.

egyébként a mai napom ritka nyugalomban telt. na meg ritka hidegben... egész nap, mint egy fagyott pingvin mászkáltam és éreztem magam. itt olyan hideg van, hogy csak na, és egyáltalán nem süt a nap, és szürkeség van.
ja, reggel játszottam távirányítós autóval és jó volt! Andynek névnapját ünnepeltük tegnap és az apukájának hála kapott egyet. CSak egy költői kérdés, bár szívesen veszem a különböző véleményeket, hogy ki mit gondol a gyerekeknek vett ajándékokról! mármint hogy az apukák miért élik második gyerekkorukat, amikor fiúgyermekük születik és növekedik felfele???(na az általánosításon túl meg a következő kérdés, hogy vajon én, (mint lány) (és még mint nem anyuka) miért érzek legalább ekkora lelkesedést ezeknek a játékoknak a puszta létezésétől? (ujabb zárójel, lassan kezdek Cs. Kristófossá válni, aki csak úgy halmozza a zárójeleket))

na továbbiaktól megkímálve mindenkit, megyek aludni, mivel már vagy két órája ezt tervezem... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://skotbella.blog.hu/api/trackback/id/tr651567913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása