képek

 2009.08.22. 15:10

Meglepetés! :)

Bár még mindig nincs kábelem, Kinga... De sikerült egy kis helyi magyar segítséggel az eddigi fényképeket letöltenem.

Szóval megkezdődik a fényképes tárlatvezetés is!

http://picasaweb.google.hu/polyabella/Skocia

Egyenlőre nézelődjetek, én meg kattintgatok majd még, aztán meg majd töltögetek újra!
 

Tegnap este voltam a helyi egyik magyar bandánál, nagy pókerbajnokságot tartottunk, meg ők ízelítőt, hogy hol jártak eddig (és hát, igen megjött hozzá a kedvem. Szívem szerint most indulnék is felfedezni, ert gyönyörű tájak vannak itt). Jó volt nagyon. Ja persze hála a korábbi játszmáknak (ezúton is köszönöm minden eddigi játékostársamnak) az elején nagyon sokat nyertem, olyan jól álltam, hogy megfenyegettek, hogy felhívják Ágit, hogy nehogy rámbízza a gyerekeit, ettől aztán megijedtem, és inkább veszítettem... :)

Mára ennyi!

Sok puszi és jó nézelődést! :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://skotbella.blog.hu/api/trackback/id/tr541330839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én, a Mesélő 2009.08.24. 15:58:02

"Pók(er)királynak hívják a háta mögött.." - uhh... én kérek elnézést.. :)

Én, a Mesélő 2009.08.24. 16:05:15

A képek fantasztikusak, mindenkinek felhívnám a figyelmét a képaláírásokra, főleg ott, ahol sorozatok vannak. Kedvencem a "háttérben az apály", "előtérben az apály", illetve a "mutatványos", "szintén", "és még egy" elnevezésű remekmű, valamint az "egyébként ez egy park", "ez is", "meg ez is"... :)

Apropó, hamár fényképezőgépek, a BuliBéla afteren elveszett kütyü megkerült? Tsókok

Skot Bella 2009.08.24. 23:31:43

@Én, a Mesélő: Tudtam, hogy Feri,Rád számíthatok!
De sajna a gép nem került elő, viszont T.D.ZS. kisasszonynál érdeklődhetsz képek ügyében... :)
süti beállítások módosítása