gyors változások

 2009.08.13. 21:43

Na Kedveseim!

Először is az első jó hírem, mint az átható: az ékezetek megjelenése! Hosszas bénázás után sikerült annyit elérni a kedves, édes, drága laptopommal, hogy legalább a kábeles megoldást már szereti (aki ért az internethez és társaihoz az árulja már el nekem, hogy egy angol billentyűzetű laptop, amelyik magyarországon minden wifi rendszerhez tud csatlakozni, az skóciában miért nem hajlandó ugyanerre a műveletre???)

De ha már billenytűzet. Eddig bajom volt az y és z betűkkel, hát most is időbe telt míg visszaszoktam. Vicces. na, de erről ennyit.

Változásokat ígértem hát sorolom a továbbiakat:

egyrészt egészen 9-ig sikerült aludnom. De ez gondolom kevéssé érdekel Titeket.
másrészt van skóciai telefonom. Olyan kinézetre, mint Kingáé, bár belül vannak benne jó játékok. Legalábbis egy biztosan: a motoros. De ez sem olyan érdekes.
Na, ami viszont már többeteket is értinthet, sőt lesznek, akiket talán sziven is üt a dolog, de ma vacsorára seefood spagettit ettem, sőt egészen sokat segítettem a főzésében is. SŐT, képzeljétek, még izlett is. Na jó, be kell vallani, hogy azért ne legyen mindenkinek olyan nagy az öröme, hogy teleraktam ketchuppal, meg nem szedtem kagylót hozzá. Szóval igazából csak egy paradicsoszószos tészta volt apró rákkal meg hallal. De azért jóll hangzott. Nem? :)
Na még hír, hogy már egészen biztonságban érzem magam az utcán. És ide is jön egy SŐT, ma képzeljétek, hogy az esti sétám során egy néni tőlem kérdezte meg, hogy hol a tesco, és el tudtam mondani neki. Jó mi?
aztán ezzel kapcsolatos változás, hogy elkezdtem beszélni, mármint angolul. Eddig ha tehettem hát kibújtam, de mivel hétfőn megyek szintefelmérőre a nyelviskolába, így rájöttem, hogy muszáj. Ugyhogy ma Daviddel is váltottam vagy 3 mondatot, meg beszereztem mindenféle prospektusokat (uszoda, meg színház, meg mozi). legyetek rám büszkék!

Jajj nem tom, pedig mikor sétáltam ezen gondolkoztam, hogy annyi minden történt még, hogy milyen jó lesz ezeket megírni. Aztán most meg nullázódtam. Igazából az a baj, hogy sokminden lenne, de olyan nehéz összefoglalni, értelmes mondatokba szedni, meg mittudomén.

Jajj igen. Szóval ma volt az első nap, hogy nem beszéltem senkivel sem telefonon. Talán lehet, hogy kezdek egy kicsit elszakadni? Bár nem tudom. Egyenlőre olyan nagy nyaralásnak tűnik ez az egész.

Ja és tegnap nem írtam, gondolom azért ez feltűnt néhány embernek. HÁt jobb, ha nem is szoktok hozzá, hogy minden nap kaptok egy kis hírt rólam... De azért majd igyekszem.
Viszont azért azt remélem tudjátok, hogy kiváncsi vagyok mindenkire, ugyhogy had lássam azokat a leveleket meg kommenteket!!!

Na csók belétek

A bejegyzés trackback címe:

https://skotbella.blog.hu/api/trackback/id/tr381307966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a hugod 2009.08.14. 01:34:03

Büszke vagyok ráááád édes drága nővérkém! már vártam,h mikor adod fel az "apa ez a hal rámnéz" féle fóbiádat:D :D :D
hajrá az angollal,sok sikert! meg hétfőn is!
és blöööö...ezt neked,h nem hívtál fel! nagyon szomorú voltam miatta :S
node,nembaj,mert remélem,h azért,mert nagyon jól érezted magad,és már el is felejtesz szomorkodni amiatt,h nem vagy itthon! igaz,én sokat gondolok rád,de csk azért,h remélem jóóól érzed magad! ez most baromi értelmes vt,mindegy. szval már feltettem a webcamerát a gépre,meg a mikrofont is,úgyh remélem hamarosan "koccanunk" skypeon! soksoksoksoksok pusziiiiiii

Csillumillu 2009.08.14. 13:58:38

Amikor azt olvastam h seafood spagetti ettel hangosan felkialtottam h AHHAAAA!! Mar nincs messze a kagylo sem:DD Gratulalok ehhez a hatalmas fejlodeshez, nem semmi, hogy ilyen hamar eljutottal idaig:DD Mire hazajossz csak gyumolcsot, zoldseget es seafoodon fogsz elni:)))))

Pillangooo 2009.08.16. 17:58:36

egy honap mulva letrehozott bejegyzes cime: bella es a biokaja heheheh :P egeszen dobbenetes, tudvan h ram ramjon az akut hanyas ha meg csak a seafoodspagetti ontet szagat is megerzem!:)) ugyh ultra nagy riszpekt!!!:))) en maradok a kis grill kalamariknal...missluv
süti beállítások módosítása