headlines

 2010.01.17. 20:53

Mivel eléggé lelassult az életem a mai nappal, de eddig eléggé pörgött, így azt a megoldást választottam, hogy most csak főcímeket kaptok, és mondjuk holnap vagy kedden meg megírom bővebben kifejtve a dolgokat. :) Ennek több előnye is van: például több post januárban, na meg ezzel érezhetitek, hogy gondolok én ám haza, Rátok, aztán meg most nem kell egy hosszú bejegyzést szülnöm, holnap könnyebb lesz átgondolnom ja és még valami: aki csak a lényeget aakrja tudni, annak nem kell elolvasni a következő bejegyzést! :)

Na, akkor nekifutok:

01.08- péntek: este a wii meccsek 11ig tartottak a Stark házban

01.09- szombat: egy nap Petivel és Zsoltival: Britannia hajó (az olyan gyengék kedvéért, mint én, ez a királyi család volt hajója), csocsó!!! :)

01.10-vasárnap: regisztráció az rtl.klub honlapjára (időelpocsékolásra jobb, mint a facebook!!!)

01.11-hétfő: levélírásos vizsga első része, 334 szó lett (250 helyett)

01.12-kedd: a levél lerövidítése 265 szóra

01.13-szerda: első angol óra a vizsgafelkészítő csoportban.

01.14-csütrötök: hajnyírás Trixivel

01.15-péntek: éjszakába nyúló römizés a fiúkkal

01.16.szombat: a fordítás utolsó napja!!! este bulival ünnepelve

01.17.vasánrap: a megérdemelt pihenő nap

Na, így összeszedve egészen kis aktív életet élek, pedig bárki megkérdezte ezen a héten, hogy mit csinálsz? hát fordíok volt rá a válasz. merthogy a sok aktív pillanatot összekötő időkben nyúztam Freudot, meg Mózest! De kész vagyok vele!

Na, akkor az ígéretnek megfelelően még jelentkezem a részletekkel! Addig is nézegessétek a képeket!picasaweb.google.com/polyabella

 

A bejegyzés trackback címe:

https://skotbella.blog.hu/api/trackback/id/tr151680402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én, a Mesélő 2010.01.18. 23:25:22

hát engem elsősorban a wii meccsek érdekelnek (mi van???), meg az rtl klub regelés (hö???), illetve, hogy neked mi a szisztémád, hogyan csalsz römiben? :D

Skot Bella 2010.01.20. 01:56:29

Nem kivánsgműsor Ferenc! :) csak ki kell várni a dolgot, mert ma bár aktív napom volt, de a lemaadásaimra koncertráltam...így rég a ládában heverő levelek kerültek megválaszolásra, a nem virtuális fiókok kiürítésre (és mindezt passzivba, hogy ellensúlyozzam az aktív napomat) na jó, ez az a apont, ahol aludnom kéne menni... hát ezért nem írok ma részleteket! :)
csók puszi mindenkinek

Skot Bella 2010.01.20. 01:57:44

ja, és még valami, a szerdai kalandom a kulccsal kimaradt a főcímek közül! :)

Stefkó 2010.01.20. 13:51:04

no hol maradnak a kifejtések?:)
süti beállítások módosítása