ünnepi készületek

 2009.12.05. 01:26

a héten többek között elkezdődött számomra is a karácsonyi előkészületi időszak. Merthogy azt határoztam el, hogy nem engedek a körülöttem lévő kísértésnek és nem fogok semmit sem kezdeni karácsonnyal Ádvent elkezdődtéig (na jó, igazából kedvem és energiám sem lett volna eddig). Szóval a héten egészen elkapott a láz (anya meg nem ijedj, nem vagyok beteg!).

Nem volt nehéz, mert itt már éll a bál egy jóideje. azt hiszem arra törekszenek, hogy non-stop legyen valami, mert valamikor Hallowen után kezdőthetett rögtön. Emberek ezrei lepték el az áruházakat, amik már fenyőfával meg karácsonyi díszekkel vannak tömve és a rádióból meg üvölt a jingl bells, ugyhogy az egyszerű lány, mint én, kizárólag hétköznap délelött jár boltba füllhallgatóval. Sajnos a karácsonyfát kitakaró szemüvegről még nem hallottam, ugyhogy azt hordani sem tudtam.
Ja és ma kiderült számomra, hogy igazából miért is van ez. Merthogy itt nem úgy megy ám a dolog, mint otthon. Hanem itt mindenki december 1-én kirkja a fáját és dec 25-én meg leszedi. (ja és persze most nem árultam el semmit, mert az angalok természetesen december 24-én hozzák a karácsonyfákat a magyar jógyerekek otthonába!)

Na, karácsonyi készületek továbbá: szerdán leültünk képeslapokat gyrátani (merthogy ennek is nagy divatja van ám itt). aminek az lett a vége, hogy leglelkesebbtagként én maradtam az asztal körül a legtovább (tekintve, hogy tudtam, hogy ha vége, akkor tanulnom kell). és még ma is találkoztam karácsonyfás konfettivel az ágyamban...

Ünnepek továbbija, hogy a suliban is megkezdődtek a témaváltások és csütrörtökön Britsh Culture órán a különböző vallási ünnepekről beszélgettünk és nagyon izgalmas volt, mert az új pakisztáni csoporttársammal kerültem párba, aki hindu vallású. És onnan kellett kezdeni a dolgokat, hogy ki magyarázzam el, hogy ki volt Jézus... Hát lehet, szegény nőre egy kicsit sokat zúdítottam elsőre, és talán többet megérthetett volna karácsonyból, ha nem velem kerül egy párba... :)

Ja, majd el felejtettem, pedig nagyon kis édibédi (valamiért ehhez a kifejezéshez Ferit társítom, nem tudom miért...) élmény volt, hogy ma meg voltunk Andynek az első osztályosok karácsonyi koncertjén. az iskola kicsit rozoga tornatermébe bevonultak a szülők, nagyszülők és mindenféle egyéb lelelkes érdeklődők. Persze, mint mindenhol szokás, vehettél vagy kismillió dolgot, pl.: a gyereked nevével és rajzával fémjelzett énektárat és műsoros füzetkét. aztán jöttek a törpök és énekeltek meg mutogattak, meg integettek és jól érezték magukat. mivel nekünk is aztán be kellett kapcsolódni, ezért így utolagosan is megkerestem ezt a változatot, ajánlom minden kezdőnek! :)

https://www.youtube.com/watch?v=dDyH5JfxQBE

Továbbiakról a titoktartás miatt egyenlőre nem számolhatok be.

Programajánlónak azonban a következő, még ebben a témakörben: jövő hét szombaton megyek mikulásfutásra! :)

csók, puszi

A bejegyzés trackback címe:

https://skotbella.blog.hu/api/trackback/id/tr131575140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én, a Mesélő 2009.12.08. 22:30:12

Hm.. édibédi.. kezdem ízlelgetni a hangzását.. valakinek valami ötlete, miért hozzám társítja SkótBella ezt a szót? (Azt nem ér mondani, hogy mert én annyira édibédi vagyok, mert úgy sem hiszem el.. :) )

azanyukad 2009.12.09. 19:35:47

Édesem, mikor hívsz, régen hallottalak?
hol vannak a képek?

Skot Bella 2009.12.14. 21:41:10

@Én, a Mesélő: látod Feri nem reagál senki sem... :( de egyébként továbbra sem tudom, lehet a moszatok világában ez egy sűrűn használatos kifejezés!
süti beállítások módosítása