visszatérés

 2009.10.17. 14:15

Engedve a nyomásnak virtuális tollat ragadok ezen a szép napsütéses délelőttön a nyugalom nevében.

Hogy mit történt otthon? Le sem tudom írni, és nagyjából felesleges is, mert hiszen majdnem mindneki tudja! :) Sok sok ölelés, szeretet, beszélgetés, nem utolsó sorban kajálás, kedves emberek... Szóval köszönöm mindenkinek, aki hozzájárult ahhoz, hogy ilyen tartalmas és emlékezetes hétvégém legyen. Olyan volt, mintha el sem telt  volna ez a két hónap. minden visszatért a régi kerékvágásba 4 napra. Olyan jó érzés ezzel a tudattal élni, hogy otthon minden vár rám, a régi életem, az emberek, a történetek.

De itt is várt rám a megszokott. :) kedden Panni és Andy is kijöttek elém a reptérre, és majdnem olyan lelkesen fogadtak, mint Ferihegyen az otthoniak! :) Panni nagyon vigyázott a macimra és a kutuszomra, amie megkértem. Mindenhová magával cipelte, még a reptérre is kijöttek velük.
Aztán Ági elment szerda reggel, én meg beálltam főállású anyának és házvezetőnek. hát nem mondom, nem kis munka ez. Ezennel leveszem minden anyuka előtt a kalapom. Persze, főleg az én drága Anyukám előtt! :) Szóval szórakoztatni a gyerekeket, főzni, mosni, takarítani. Hát nem semmi...
De jól belejöttünk a végére. Azzal szórakozom, hogy egyszerre hány dolgot tudok megcsinálni. Azt hiszem egész jól haladok. Már megy egyszerre a főzés-mosás-gyerekekkel játszás, sőt a parkban kitűnően megy a gyerekkel játszás-tanulás-gondolkodás az élet nagy dolgairól-sportolás is!
Merthogy az az elvem, hogy minden napra legyen valami, amitől kiemelkedik az adott nap számunkra. Ugyhgy ennek a program sorozatnak a keretein belül (mivel gyönyörű idő volt, van itt a héten) szerdán elmentünk egy közelli kis parkba, ahol az őszről és a színeiről tanultunk, meg felffedezőset játszottunk. Aztán csütörtökön a helyi múzeumba mentünk édeshármasban, ami tiszta gyerekparadicsom. Van egy polc, ahova az van kiírva, hogy "nyúlj hozzám". megálllás nélkül feladatokkal, meg pihenőkkel vannak ellátva az egyes termek. Szóval tényleg nagyon nagyon jó! Még én is kirakóztam az egyik festménnyel! :)
Pénteken meg piknikezni mentünk a Bevaridge parkba. vittünk pokrócot, meg szendvicseket, meg labdát és kártyát. És hoztunk haza rengeteg őszi falevelet, meg termést és gesztenyét és két hulla fáradt gyereket... :)

Ja, szerda este meg elmentem találkozni az itteni haverokkal is az élőzenés pubba. Jó volt az is. Ma este meg Indiai buliba vagyok hivatalos. Szóval zajlik itt is-ott is az élet. nem untakozom, és ez jó.
Kedden azon méláztam, hogy most hogy is van ez az otthon kérdés. Mármint hol vagyok én otthon? Otthon vagy itthon? hogy is van ez? Nem tudom pontosan, de mindenesetre egyelőre (n nélkül) jó.
Viszont most megyek, mert szólít a napsütés és Andy, megyünk focizni!

CSók, p

A bejegyzés trackback címe:

https://skotbella.blog.hu/api/trackback/id/tr21455902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Flóka 2009.10.17. 18:18:41

Hát, tudod itt meg egyre hidegebb van, lefagy az emberek orra, meg minden, úgyhogy élvezd ki a jó időt! xxx

Csillumillu 2009.10.19. 10:59:24

Háát igen, én sem kommentálnám az összefüggést a között, h megjöttél, meghoztad a rossz időt, kintre vitted a jót és nekünk maradtak a minuszok...:P

Skot Bella 2009.10.19. 22:02:31

na, nem kell nagyon aggódni. Vasárnap óta itt is hűvösödik és szitál az eső. csak azzal a különbséggel, hogy itt nem áll meg az élet és nem megy el az élettöl a kedve az embereknek ilyen idben sem... :)

a hugod 2009.10.20. 16:14:15

nanemááár! ha megyek,akkor ott is rossz idő lesz? bakfitty... :(
süti beállítások módosítása