utazás előtt

 2009.10.08. 01:35

CSak egy gyors, mert teljes hévvel a hazautazásra koncentrálok, meg arra, hogy legyen kedvem visszajönni. Szóval elég vicces most itt az életem ezen a héten. egyik percben bőgés a másikban meg nevetés! A múlt hétvégém nagyon nagyon jól sikerült, csak felsorolásképpen (aztán ha majd lesz t9bb időm, részletesebben is):

pénteken spontán bulizni mentem: kazak, kínai, indiai, német, lett, magyar, francia meg én már nem is tudom milyen nemzetiségű emberek tömkelege. Nagyon jól éreztem magam. Ettünk igazi indiai kaját, mert éhesek lettünk és az egyik fiú nekiállt főzni. :) AZt beszéltük, hogy ebből rendszert csinálunk :)

Szombaton a német lányokkal elmentünk Dundeeba. Nagyon jó nap volt, csak isszonyatosan elfáradtam, mert rájöttem, hogy én nem arra vagyok rendelve mint a legtöbb lány, hogy élvezzem a shoppingolást. szóval szerencsémre a felénél feladtuk és különváltunk, ugyhogy én addig megnéztem a belvárost! :) Szép, a képeket már fel is töltöttem.

VAsárap meg mikor reggel felkeltem Ágiék már vártak a hírrel, hogy kirándulni mennek és ugye megyek velük. Szóval elindultunk és egy hihetetlenül gyönyörű napunk volt! Jól kiröhögtem Davidet, amikor mondta hogy készüljek mert lehet eső, szél, hó, meg napsütés. Aztán jót rögöhtem magamon, mert étnyleg minden volt, sőt még befagyott tó és fűszálak is! :) Viszont a táj meg tényleg leírhatatlanul gyönyörű. Csak másztunk fejjebb és fejjebb és egyre szebb lett minden. 3 órán keresztül fel (de tényleg csak fel!) aztán 2 meg vissza. Ja és toronyiránt közlekedtünk, mert nem volt egy szem fa sem, szóval lehetett menni, mert beláttuk az egész helyet! És annyira de annyira szép volt! Nem, ezt látni kel, mert a fotók is (hiába csináltam 70.et) csak a negyedét adják vissza a tájank!

Ma meg voltam megint önkénteskedni. Sajna a kicsiknek ez volt az utolsó óra. De már megint jó hasznát vettem a rajzügyességemnek, mert vagy tizenöt féle hangszert rajzoltam a gyerekeknek. Nagyon vicces volt! Már tök sokan vagyunk felnőttek is, és hát a dolog úgy álll, hogy olyan sokat én a nagyoknál (10 év fölött) nem tudok segíteni, viszont nagyon jól érezzük magunkat! Zene, meg zene és zene. meg csacsogás és éneklés! Szóval tényleg jó!
Aztán az egyik srác hazahozott mert én meg még ma este ellmentem mulatni egyet a helyi pubok egyikébe. nagyon jó volt, mert élőzenés esték vannak szerdánként. Ma egy jamaikai csávó girátozott és meginvitálta a népet táncolni. Hát igen. A mi Bellánk vitte magával a német lányokat és jót táncoltunk! Kicsit nagyon jó volt! :)

A suliban meg annyi a hír, hogy a jó kis angoltanárunk Ann mától 6 hétig nem lesz, helyette kaptunk 3 másik tanárt. Az egyikkel ma már találkoztunk is. Hááát. Furi egy kicsit a néni. De majd meglátjuk. Ha valaki jó dolgot csinál vagy mond, meg kell tapsolnunk egymást. No comment. :)
Ja egyébként úgy néz ki, hogy most két hétig hanyagolom a sulit, mert Panniéknak szünetjük lesz és bár a jövő hét nekünk is ősziszünet, az utána lévőn velük leszek végig! Szóval végre lesz egy kis időm, hogy leülepedjenek a tanultak, mert valami isszonyat tempóban haladunk. De ma azért volt egy fashem a buszon. Mikor utaztam a zenesuliba. Ültem az emeletes busz tetején az első sorban, angol könyvet olvasva és olyan hihetelen volt az egész, hogy ez velem történik. Aztán meg amikor bezsélgettem a többi önkéntessen a zenesuliban. ÁÁÁ, komoylan olyan nehezen hiszem ezt el. Hogy ez minde velem történik? ???

Na, de a lényeg, hogy azért péntekig már nincs sok! Kétségbe is vagyok esve, mert még át sem gondoltam rendesen, hogy mit kell hazavinni, vagy mit nem. És hogy egyltalán, mi is van! És még fel sem fogtam, pedig nagyon nagyon sokat gondlok erre, és a környezetemben már mindenki tudja, hogy lucky Bella, mert hazamegy! :) :) :)

Szóval see you soon!

A bejegyzés trackback címe:

https://skotbella.blog.hu/api/trackback/id/tr711435609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pety@ 2009.10.08. 22:55:48

Húú, látom, zajlik az élet odakint. Klassz, hogy ilyen sok mindent tudsz csinálni a suli meg a gyerekek mellett. Nem kicsit irigyellek... ;)
A tapsolós angolóra meg nem olyan gáz, mint elsőre hangzik. Nekem volt rosszabb is már az egyetemen...
Ja, hol vannak a képeid feltöltve?

Flóka 2009.10.13. 16:56:30

Szia Bellus!
Nagyon örülök, hogy találkoztunk, remélem megkaptad az üzenetemet!!! És mostmár rászántam magamat és írom azt a levelet! Csak győzzed olvasni!!!:)
Millió puszi

Flóka 2009.10.13. 18:07:49

Jaj, egy fontos kérdés: az e-mail címed ugye polyabella@gmail.com ? Ha igen, vár ott rád egy szaftos, jó hosszú levélke... (Az elmúlt egy órám eredménye...)Pussz
Ui.: Ha nem...

a hugod 2009.10.16. 16:21:11

Hállóóóó! már nem utazás előtt vagy! az előtt most én vagyok! kérünk ide vmi összefoglalót az utazásról,hazalátogatásról! visszatérésről! ÚJ BEJEGYZÉÉÉÉST! különben sztrájkolok! :)

Pillangooo 2009.10.17. 09:29:48

cstalkozom kingahoz, ird le h mennyire jo ott az ido, hadd akarjon mindenki azonnal skociaba menni :))) itt nagyon hideg van... meg is vagyok fazva...luv
süti beállítások módosítása