mielőtt meghalok

 2009.09.14. 23:50

csak hogy tudjátok...

(na meg mert rájöttem, hogy ciki, ha augusztusban több bejegyzés lesz, mint szeptemberben, és egyelőre fél úton tartok)

ma ettem répalevest, és izlett (bár igazából össze volt turmixolva, és krémesítve és teleszórva pirított kenyérkockákkal) de jó volt...

és most este meg ittam a David átlal a kertből szüretelt és egy gépezet segítségével frissen facsart alamléből!

úgyhogy gondoltam,  hogy ha holnapra bármi bajom lenne, itt megörökítem, hogy mindenki el tudja képzelni, hogy mi bajom lett...

Mai napi hír még, hogy hirtelen számoltam és rájöttem, hogy már 4 napja nem esett! Bár most, hogy ezt leírtam gondolom holnap esni fog. :(

na, ez most egy ilyen nyúlfaknyi bejegyzé volt csak

A bejegyzés trackback címe:

https://skotbella.blog.hu/api/trackback/id/tr771382573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cz 2009.09.15. 23:02:21

Nem szabad számolni az ilyesmit... :D Valahogy jól van kitalálva az, hogy a jó dolgokba nem szabad belegondolni. A gondolkodás megköt, szétszed, feldarabol. Csak élni kell.
Najó, bocsánat a röpke filózásért, késő este ilyenek jönnek belőlem. :) Csókolom!

Pillangooo 2009.09.16. 11:35:12

komolyan mondom ez tok durva!:) de maugy en ennek az egeszseges eletmod fele torteno iranyvaltansak termeszetesen nagyon orulok ( nekem is csokkentenem kene az elfogyaztott alkoholmennyisegemet, ez a heten kezdett nagyon durvaba atmenni...:) , a vegen meg vegabiobellakent jossz haza;) pusszillak edes

a hugod 2009.09.16. 21:30:04

na attól azért nem félek, hogy bellusból vegabio evő lesz:)
és tuti,h az összes olyan esetet megemlíti itt,amikor ilyeneket eszik,mert az meglepő mindenkinek. de ez sztem biztos,h csak ritkaságszámban megy... nem vetheted le bellám a hús-evő családi mivoltodat:)
millió puszi neked

azanyukad 2009.09.17. 18:59:22

Szia Édes!
Na milyen vagyok?
SIKERÜLT!!!! vagy?
Szóval, én is úgy gondolom, h a répaleves igen nagy lépés Bellának, de kis lépés az emberiségnek haha, klasszikusokat csak pontosan!?!?
Mindenesetre gratulálok!

Skot Bella 2009.09.17. 22:45:25

@Cz: hát, a dolog egyenlőre egészen jól alakul, ha minden igaz, holnap jubilálunk: egy hét eső nélkül!!! :)

Skot Bella 2009.09.17. 22:51:39

@azanyukad: Te vagy a legtehetségesebb Anyukám!!! :)
süti beállítások módosítása