friss hírek

 2009.09.04. 23:57

na csak gyorsan, mert vár a könyvem! :)

mai napi első és legfontosabb hír: nappali tagozatos diák leszek hétfőtől (sajnos nem a jó magaviseletemért, vagy a remek angol tudásomért tüntettek ki, csak mázlim volt, van, mert nem jelent meg elég diák és kellenek még emberek). És a plussz poén (bár egyenlőre nekem a nagyon nagy félelmem és rettegésem okozóója), hogy upper-intermediate csoportba fogok járni, ami ahhoz hasonló vizsgára készít fel, mint a Cambridge FCE és az otthoni közép és felsőfok közötti cucc. Szóval ha gatyába rázom magam és kutyakeményen hajtok és dolgozok és magolok és stb, akkor talán jól fogok angolul! És ez jó!!! :) bár még várom, hogy hétfőn lefokozzanak, amikor is kiderül, hogy még mindig nem tudok rendesen helyesen megmukkani sem... :) bár, hozzá kell tenni, hogy helytelenül már egész bátran beszélek, sőt keresem a lehetőséget, hogy kivel és mikor tudnék beszélgetni (hallod ezt Huszár??? :) ) , és helyesen meg egészen jól kezdek írni... Viszont ha már grammar, tegnap este megtanultam életem során kb 20-ra a present perfect-et, csak azzal a felszólítással, hogy nagyon figyeljünk, mert a skótok rosszul használják, mert második alakot raknak bele harmadik helyett. No comment. :)

A második hír a mai napra, hogy rájöttem, hogy szegény magyar nők... Ugyanis a mai angolórán volt egy olyan feladatunk, hogy néhány mondatról döntsük el, hogy jellemző-e a mi osrszágunkra, vagy sem. Hát amiben nagyon durván alulmaradtunk a cseh, indiai, nepáli, és természetesen lengyel (apropó, azt hiszem a lenygelekről még mindig nem írtam...) emberekhez képest, hogy egyik országban sem jellemző, hogy a nők full time dolgoznak, viszont mindenhol a nőké a házimunka (ha már házimunka. A lelkes ablaktisztítőknak innen is üzenem, hogy ezzel a munkával itt nagyon jól lehet keresni, mert mindenki szinte a külső ablakait egy céggel mosatja. Jön az ember, be a kertbe, és halálra ijeszti az egyszeri magyarhonból származó még nagyokat pislogó kisleányt, aki épp mosogat és kináz az udvarra, vagyis nézne, mert egy pasi feje vigyorog be az ablakon, ja és ez kb a második ittlevős napomon történt. házimunkáról most ennyit). Na igen, sóval ott tartottam, hogy szegény mi, magyar nők.

Harmadik hír, ha már a magyaroknál tartunk. Abban viszont nem vagyunk egyedülállók, hogy az ügyintézés bonyolult és bocsi a szóért, de szar. merthogy. igényeltem bankszámlát két hete. Mólthéten megkaptam a kátryát: Miss B. Polya. Szép. Ági nézi, azt mondja, hogy "De jó (reportid spech még nincs meg...) debit cardot kaptál, mikor általában csak cash cardot szoktak adni" (a történet szempontjából nem lényeges, hogy most elmagyarázzam a kettő közti különbséget). Na telik az idő. ma megjött a pin kódom. De jó. ÁGi akkor átutalja a számlámra  apénzt. Online. Megtörténik. nyolcszor ellenőrizzük a számlaszámot, meg a mindent, ami persze rajta van a kártyán. Átutalja az összeget. De jó. Gazdag vagyok. Nézem online, hogy tényleg. De nem. Mi történt? Hosszas gondolkodás, számolgatás, stb után rájöttünk, hogy Miss B. Polya ezen a címen kettő van. Hát ezek a kedves arcúak kiküldték nekem Bori kártyáját, az ö számlaszámával, meg mindenével, és online meg nyitottak nekem, Bellának egy másik számlát. Ha vallaki nem érti, nyugodjon meg, nekünk is legalább egy órába telt, minre összeraktuk, hogy mi történt...

Negyedik hír: azt hittem nincs. Pedig van. Most egy nagy vallomás következik. ma este elmentünk Ágival inni egy jóféle koktélt. Beszélgetünk. Többek között a terhességről (nem megijedni, senkinek sem...!) És elmesél egy hasonlatot, egy régi sci-fi film segítségével, mire nekem beugrik egy gyermekkori félelmem, aminek a hatása a mai napig tart... Szóval amikor én még kislány voltam egy uszótábor során megismerkedtem az ufokkal, mármint hogy vannak vagy mi, és hogy tőlük félni kell. És utána márcsak az a következő emlékem, hogy esténként nem alszom el, csak a hasamon (ez az ami a mai napig tart), mert hogy jönnek az ufok és beleültetnek valamit a hasamba és utána az kikel belőlem. Hát ma kderült számomra, hogy nem a fantáziám volt ennyire nagy, hanem ez ebben a filmben volt. mostmárcak azt kéne kideríteni, hogy én vajon láttam ezt a filmet, vagy csak valaki kedves elmesélte, én meg hittem neki...

Na hírekből, sztorikból ennyi. A gyorsaságból is. Ugyhogy az olvasásomból is. :(

Jó éjt mindnekinek (főleg ha reggel 8-kor olvassátok) puszi

A bejegyzés trackback címe:

https://skotbella.blog.hu/api/trackback/id/tr241361096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cz 2009.09.05. 20:29:43

Ezért érdemes betartani a korhatárokat... :P
A skótok meg nem normálisak, ez már tiszta és világos. Komolyan, úgy mondják, hogy I've went?

Beavix · http://elclasico.blog.hu 2009.09.05. 23:52:14

Kinga, ha mész ki majd bébicsőszködni, előtte vegyél fel valami B betűs keresztnevet, és rögtön fel is veheted a Bella kártyáját majd.

Flóka 2009.09.06. 12:56:29

Hát, nem semmi sztorik... :) Ha ezt elmeséled a klubban...! :) Puszi és úgy örülök, hogy hívtál!!!
Ui.: Ooolyan jó neked!!! :D

Csillumillu 2009.09.08. 08:55:22

Elsore valami X-aktas dolognak tunik, az meg volt is gyerekkorunkban. En mindig attol feltem hogy kijonnek a bogarak a wcbol ha raulok... mert akkor nem latom oket... no comment...

Én, a Mesélő 2009.09.10. 18:31:05

Na mi van Miss B. Polya, elraboltak a skótszoknyás ufók? Postolj édes lányom, postolj, nem erre tanítottalak? :)
süti beállítások módosítása