szeptember 1

 2009.09.02. 00:19

Ma reggel azzal keltem fel, hogy szeptember elseje van. De ez még nem is annyira meglepő (az már sokkal inkább, hogy felébredéskor miért ez volt az első gondolatom...), szóval a lényeg, hogy ma lapoztam egyet a fali naptáramban, újra Csillával! :)

De miért is olyan fontos ez? Mert ma először azt éreztem, hogy nagyon nagyon aktív napom van, és sokat teszek magamért, meg azért, amiért itt vagyok!

Merthogy voltam állásközvetítő irodában, meg megnéztem egy konkrét ajánlatot (szendvicsezőben, de nem volt jó az időpont), meg jelentkeztem az önkéntes irodában, meg tanultam angolt, meg este voltam angolórán a főiskolán. Az is egy nagyon jó dolog lesz (ismétlők és lemaradók kedvéért: ez a kedd és csütörtök esti). Egyenlőre 9-en vagyunk a csoportban 2 cseh, és 6 lengyel.

Ja igen, a lengyelekről igértem, emlékszem, de most nincs hozzá erőm, meg lendületem. De nem felejtem.

És Zsupi kedvéért jön majd egy a temlpomokról is!

De azt hiszem nagyon kezdek belejönni ebbe a szabadidő eltöltésbe, mert estére mindig elfáradok, és nem mindig van erőm (mint a mellékelt ábra is mutatja) írogatni, de ígérem, hogy összeszedem magam, aztán kaptok valami ütős bejegyzést! Sok érdekességel és jó történetekkel! :)

Sok álmos puszi mindenkinek

 

A bejegyzés trackback címe:

https://skotbella.blog.hu/api/trackback/id/tr101354456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillumillu 2009.09.02. 09:23:32

Hát meg ha jol emlekszem egy darabig engem fogsz latni...:) De turelem jelen esetben nem rozsat, hanem mast is terem a naptarban:D puszik
süti beállítások módosítása