repülőjegy

 2009.08.25. 00:16

Na, hát nem tudom, hogy miről, de érzem, hogy kéne, meg Feri meg is hozta hozzá a kedvem, úgyhogy írok valami jóféle bejegyzést!

Ami azt illeti a legnagyobb hírem, hogy ma megvettem a repülőjegyemet, október 9-én érkezem, és egészen 13-ig maradok. Szóval egy rövid, de annál jobb otthontöltést tervezek! :)

Egyébként a hétvégém egész jól telt! Kedveseim (BACK és egyéb sportőrültek) már kétszer voltam futni a parton.
Meg szombaton táncoltunk is a gyerekekkel. EÉkedtük, aztán meglátjuk, hogy mennyire tetszik nekik... Egyenlőre úgy tűnik, hogy az állat kivágós játék jobb, amiben a rajztehetségemet kell megcsillogtatni, de így a harmadik átrajzolt napom után már egészen jó vagyok! :) Szóval egész nap állatokat, meg egyéb nyalánkságokat rajzolok, amiket a két gyerkőc kivág és ha minden igaz majd hurkapálcára ragasztjuk és bábozhatunk velük. Nem tudtam, hogy ilyen jó pillangót, meg ráját tudok rajzolni. :)

Na, de ami az időpontot illeti. Míg itt online mulatom az időt petőfi rádiót hallgattam, amikor megszólalt a himnusz. Hát persze sírás, meg minden, aztán Zsupi segítségével gyors mosoly varázs, mert felhívta a figyelmem erre:
https://www.youtube.com/watch?v=hi3pbtrqy70
Most hallgatom harmadjára! És mindenkinek kötelező, aki még 25-én nézi meg ezt a postot!!! :)

Hogy mi lesz velem holnap? Nem tudom, majd meglátjuk! Ha olyan állapotban leszek, majd megírom a történéseket este! Ha nem, akkor jól érzem magam. :)

Sok puszi addigis, mostmár Mamiéknak is, akik szintén ha minden igaz csatlakoztak az olvasókhoz!!! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://skotbella.blog.hu/api/trackback/id/tr561336258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása