kedvencek

 2009.08.20. 22:32

Hát, köz (de kifejezetten Karesz...) kívánatra folytatódjonak a bejegyzések!

mivel többen kértétek (főleg Kinga húgom), hogy meséljek jó dolgokról, hogy milyen jó itt, hát íme egy kis ízelítő a kedvencemből:
 

Kedvenc napi időtöltésem a sétálás. Ebből majd minden napra kijut minimum egy, de inkább két óra. Fel, s alá a városban. Vannank már bejáratott útvonalak, és van egy hely, ami nélkül szinte nem telik el napom, ez pedig a part. Amiről egészen szombatig biztosan állítottam, hogy a tengerpart (egyrészt térképészeti ismereteim, másrészt a szagok, harmadrészt a sirályok és kagylók miatt), de kiderült, hogy ez tulajdonképpen egy folyó torkolata mégcsak. Szóval egy tengernek látszó, szagló dolog, ami igazából folyó. Ki érti ezt??? Ja és a víz is sós. No comment... Viszont víztől függetlenül a parton ma láttam egy hatalmas szivárványt! NAgyon szép volt. Persze van róla kép is... :)

Aztán kedvenc állat, ha már a tengernél tartunk, az a sirály, ami úgy vinnyog, mint a korombeli játszótéreken található rozsdás hinták. Először kerestem, mint az állat, hogy honnan jön a hang, mert itt nincsenek ám csak úgy ukmukfukk hinták mindenfelé, tehát megörültem a hangnak, de aztán hosszas hanganalizálás után rájöttem, hogy ez csak és kizárólag a sirályból jöhet.

Na, de ha már hinta, hát jöjjön a kedvenc játszótéri eszközöm, merthogy itt még a játszótér is más... Nagyon jó cuccok vannak, de a legjobb, az mégis egy kétszemélyes játék, mamának és babának. egyszerre. A lényege, hogy az egyik oldalára a szerkezetnek felül a gyerek, a másikra meg felkapaszkodik a mama/bébicsösz (ha bírja erővel...) és felalá hullámozva mennek körbekörbe, míg a kapaszkodó ember csak bírja...Hát nem tudom, hogy át tudtam-e adni a lényegét, de a lényeg, hogy gyertek és próbáljátok ki!

Hű, most nincs átkötő szöveg, de imádom Kirkcaldy két parkját is! Szuper helyek! az egyik, olyan, mintha a Margit-szigeten lennék, nagy zöld placcok, meg rózsakert, és minigolf pálya (na ezt nem tudom, hogy van-e a szigeten), és persze a fent említett játék (zárójel, ezzel átköthettem volna, de mostmár mindegy.) a játszótéren. És ne feledkezzünk el a sportpályákról, és a halastóról, ahol egy hattyúra felpattanva lehet körbe vizibiciklizni, és a kiserdő, ahol lehet a wizzard nyomába eredni! A másik park meg a tengerparton megy végig, sziklákkal, meg kastély maradványokkal, meg zöld placcokkal és szintén erdővel, ahol meg a mókusok koslatnak melletted! Szóval tényleg nagyon nagyon jó!!!

Na további kedvenceim:

Gyerekjátékban a legjobb és verhetetlen ötlet, ami Andy mai játéka volt: az "egész testest masszázs Bellának" című! :)
Aztán az esti dögönyözések Daddyvel meg a gyerekekkel. Szerencsére én csak külső megfigyelője vagyok a történeteknek, de nagyon jó. Ma testközelből szemlélhettem a családi rögbi játékot... (Panni, mint egy hős kűzdött Andyvel David ellen és lássatok csodát, nyertek!)
 

Aztán szeretem, ahogy Panni öltözködik, igazi kiscsaj! De ha kell, mint a fenti ábra is mutatja tud kűzdeni is! :) Na és az evése! Drága szüleim, majdnem, mintha magamat látnám! :))) NAgyon jó, annyit tud hisztizni, hogy csak na. Bár talán én egy kicsit jobban csináltam. Ő legalább megeszik majdnem mindent. De főleg a gyümölcsöket. Ezzel kapcsolatos az a saját szabályom, hogy mindent meg kell ennem, amit Panni is magába gyömöszöl! Egészen kezd kitágulni az érdeklődési köröm... És napjában többször is kapaszkodjatok meg! eszek gyömülcsöt! Hú, ezt még leírva is furcsa látni!

kedvenc bolt, mert bizony, már olyan is van... :) Szóval találtam egy szuper sportboltot, ahol ráadásul most leértékelések is vannak, úgyhogy már beruháztam pár dologra, merthogy annyira sportcuccot ugye nem hoztam, mert nem nagyon volt miből, de itt ez is megváltozik. Igazi sportlédi válik lassan belőlem... kedves BACK, mosmtár a nadrághoz van futócipő is, úgyhogy nincs további kifogásom, holnap megyek is a partra futni egyet! :)

Kedvenc kávézó és szórakozóhely még kerestetik!!!

 

Van még valami, ami sokak kíváncsiságát felkeltette (és Apa szívét jól megszúrta...), ez pedig a tanulmányaim itt. Ugyanis úgy néz ki, hogy hetente egyszer, szerdán fogok járni a nyelviskolába nyelvtanfolyamra. És egy héten kétszer esténként pedig a helyi fősikolán fogok tanulni, mégpedig General Englisht. Azaz tulajdonképpen ez is egy nyelviskola, csak a fősikolán van ilyen szak (egy éves és félévenként vizsgázni kell, de bármikor abbahagyható, meg folytatható másik szinten). Az eredeti terv az volt, hogy nappalin fogom nyomni, tehát heti 18 órában, de már nem volt hely, csak estire. Ezért a hétköznapjaimat valószínű, hogy egy részmunkaidős munkával fogom megtölteni, de még ez is keresés előtt. (alattat akartam írni, de rájöttem, hogy mivel az elhatározás még friss, így még nem tettem semmit az ügy érdekében, azonkívül, hogy eldöntöttem...)

Na, hirtelenjében most ennyi. De a folytatás majd következik még! És talán egyszer megérjük, hogy a fényképeket is megoszthatom Veletek, mert egyenlőre a gépen gyűlnek szép sorjában... Kinga!

Puszik, ölelések, csókok

A bejegyzés trackback címe:

https://skotbella.blog.hu/api/trackback/id/tr101326410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a hugod 2009.08.21. 12:23:08

drága Bella! most nagyon örülök,h ilyen jókat írtál! látod? erről beszéltem. máris jobb,h nem szomorkodni hallak (olvaslak)... a kért pakkod már készülőben,csk édes szüleink ismét elhúztak a balfenékre,szóval a postára dobása és még néhány részlet beszerzése rájuk hárul majd.én hnap elmegyek biciklizni,és remélem mire hazajövök soksok új bejegyzést fogok olvasni arról,h milyen jó neked ott kint! szeretlek luci! soksok puszi

Skot Bella 2009.08.22. 15:11:47

@a hugod: én rendületlenül várom azt a csomagot! És kiderült, hogy lehet 8000 ft-ert háztól házig küldeni 30 kgos csomagot! :))) (ugyhogy most gondolkozóba estem, hogy mit küldhetnétek még ki nekem...) :)

Én, a Mesélő 2009.08.24. 15:56:19

@Skot Bella: Arra gondoltam, háromba vághatnánk beavix-et, úgy pont beleférne a súlyhatárba.. Igaz akkor 3*8000 ezer friccs, de legalább minusz 1 fradista... mindenki roppant jól jár... na ok, mellé küldünk egy paso cd-t is.. :) Hmm??
süti beállítások módosítása