nem adom fel!

 2010.01.23. 19:00

Na a biztató szavak és az empátia meghozta jutalmát, így két nappal a megrázó esemény után erőt vettem magamból, és mint egy főnix, újraéledt energiával ülök neki, a mostanra már több, mint egy hetes életeeseményeim kifejtésének. És mivel azóta újabb postra való dolgok zajlottak az életemben, így megpróbálok lényegretörő lenni. Hogy aztán az éccak még talán egy újabb bejegyzéssel is gazdagíthassam a saját magam versenyét, a "melyik hónapban írunk több postot" címmel megrendezésre kerülőt. :)

01.11-hétfő: levélírásos vizsga első része, 334 szó lett (250 helyett)

Na, a vizsgáról annyit, hogy egy hatalmas csőd volt az egész. Márminthogy nagyon ráparáztam, hogy nem lesz meg a 250 szó, ezért gondolkozás nélkül csak írtam és jrtam, aminek az egyik végeredménye a fent említett 334 szó, a másik, hogy totálisan szar lett az egész, és másnap írhattam újra. Amit aztán újra átítam, és így a végére valami isszonyatosan rossz minőségű dolog lett. Tudjátok, amikor a szart csak pofozgatod, és a végén fos lesz belőle... Ő, na, igen, lehet ez túl érzékletes példa volt. De elvileg a lényeg, hogy átmentem a vizsgán, bár még nem 100%.

01.12-kedd: a levél lerövidítése 265 szóra

kifejteve, pipa.

01.13-szerda: első angol óra a vizsgafelkészítő csoportban.

Na, a levéllel kapcsolatos minden rossz tapasztalatom és ksiebbség érzésem ellenére, szerdán felőltöztem, vettem egy nagy levegőt és elmentem a nyelvvizsgafelkészítő kurzusra. Ahol számomra a legmeglepőbb az volt, hogy nem éreztem magam totál hülyének a többiekhez képest. Sőt! :)
Na, és hogy erre az egészre miért is van szükség. Kis ízelítő a skótok nemzeti öntudatáról: a főiskola a skót kvalifikálású nyelvvizsgára készít fel, amit talán még Angliában sem fogadnak el, csak a skótok. De legalább, azt ingyen meg lehet, sőt kell próbálnunk az év végén. Erre készülgetünk egész évben szépen módszeresen, és ez lesz az egész év csattanója. Ja, csakhogy Mr. B. R. Pólyának otthon be is kell mutani valamit, hogy nemhiába töltötte el ezt az évet itt, úgyhogy ezért a nyelvvizsgafelkészítő csoport.

01.14-csütrötök: hajnyírás Trixivel

Azt mondják, hogy a nőknek kell valami, ami kiváltja a nagy hajvágásokat. Hát nekem nem volt, csak annyi az indokom, hogy már katasztrófális volt a tükörbenézni, és minden reggel emberi fejet varázsolni magamból. Szóval újabb nagy levelgő (nem is olyan nagy baj, hogy állandóan itt nagy levegőket veszek, mert a tenger miatt nagyon jó a levegő itt), és beültem a fodrászszékbe.
Értelmes kép azóta nem készült rólam, ugyhogy nem tudom vizuálisan érzékeltetni, ezért maradnak a hasonlatok és mindnekinek a fantáziája! Trixi szerint szexi, Ági szerint Barbi babás, Karesz csak gombafejnek hív azóta, de volt aki csak szimplán megkérdezte, hogy milyen is volt előtte a hajad?! De azért az átlag pozitívan nyilatkozik róla, sőt többek szerint jobb, mint volt. (ez azért nem meglepő...)

01.15-péntek: éjszakába nyúló römizés a fiúkkal

Lightosnak induló és végül hajnali tartó kártyaparti lett. Sajna Feri nincsenek tuti taktikáim, így nem is nyertem olyan sokat, mint azt illet volna, ugyanis Panninak hála egész héten melegítettem erre az estére. Mert vele minden nap legalább két-három kőlaprömit kellett játszani. Szóval várom a tuti tippeket, de csak magán úton, mert valószínű az "ellenség" is nyomozásokat folytathat...

01.16.szombat: a fordítás utolsó napja!!! este bulival ünnepelve

igen. ez így történt. Egész héten nyúztuk egymást, Mózes, Freud, a monoteizmus, az angol, meg én. Ja, nem. kéthéten át. De mára már az egészet el is felejtettem, ahogy rendes szorgalmas diákhoz ez illik is. Ki kellett tisztulnia az agyamnak, hogy befogadhassa az új anyagokat. De hát ezt nem nagyon kell ecsetelnem senkinek sem szerintem.

01.17.vasánrap: a megérdemelt pihenő nap

igen, barátok közttel és 21. századdal. Tehát mostantól teljesen felkészülten várom a napi bulvár eseményeket érintő dialógusokat, hiszen az rtl klub honlapján megtekinthető az összes sajtágyártású cucca. (hű, de rég használtam ezt a mindenre használható szót...) És persze nem mellékesen, ezzel most megnyertem a blogom szponzorálását az rtlklub által... :)

itt a vége, fuss el véle! Jé, nem is fájt annyira, mint azt hittem!

A bejegyzés trackback címe:

https://skotbella.blog.hu/api/trackback/id/tr71695997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

katicka 2010.01.23. 22:35:03

na ez a hajvágás dolog nekem nem egészen tiszta. most trixi vágta le a hajadat, vagy együtt mentetek fodrászhoz? gombafej??? hát mégis, mennyire rövid az a rövid? inkább a jobb, vagy a bal oldalamhoz tudnád hasonlítani? :) (a bal a hosszú, a jobb a rövid) a legjobb az lenne, ha gyorsan készítenél vmi képet magadról, mert kifúrja az oldalam a kíváncsiság! csók-csók!

Én, a Mesélő 2010.01.24. 00:30:04

A Barátok közt Magdi néni nélkül olyan mint a Dallas Jockey nélkül..

Skot Bella 2010.01.24. 19:21:30

@Én, a Mesélő: hát a hasonlítgatás nem az én formám, de az állam alá ér egy kicsivel az eleje. hátul meg olyan 10 cm hosszú lehet max. Ja, és Trixi vágta le a hajamat egy szalonban, hogy egész pontos legyek... :)

Skot Bella 2010.01.24. 19:22:42

ja és Feri! Ez egy lány által írt, és lányok által is olvasott blog, ha a fociról szeretnél cseverészni azt az expszinszakmais listán megteheted... :)

Én, a Mesélő 2010.01.24. 20:14:34

@Skot Bella: ez az, hogy nem tehetem meg, mert onnan a focit már kitiltottátok.. :P ha Károly kollega olvasná a barátnője blogját, akor itt meg is erősíthetné ezt a tényt.. :) de Károly kolléga kevésbé empatikus mint én, úgy látszik.. :)

Velem senki sem beszélget..

Most mondanám, hogy hüpp, de az érzelmi zsarolás.. :D
süti beállítások módosítása