időbeosztás

 2009.09.28. 21:11

Na, mivel nagyon kezdek itt belejönni az időkihasználásba (persze sokat tanulok Ágitól-avagy hogyan fér bele egy hétfő reggelbe még egy mosás és teregetés is... :)) SZóval ma hazajöttem délben a duliból, megtanultam a megtanulnivalókat (fairst aid és szókészlete) sőt még olvastam is hozzá Panni gyerekenciklopédiájából extra dolgokat, ugydöntöttem, hogy elintézem az online dolgaimat és még mindig csak 8 óra, hát írok egyet.

postra érdemes első hír: ma reggel nekem kellett megkötnöm Andy nyakkendőjét. Hát álltam előtte, hogy én még soha nem csináltam ilyet (vagy ha igen, akkor már azt is elfelejtettem, nemhogy a technikát) szóval, mit is csináljunk. gép bekapcs, youtube felhasznál, nyakkendő megkötve 5 percen belül (amiből 3,5 azzal telt, hogy felállta a gépem)

aztán, tegnap voltam music tutoros megbeszélésen. Háááát. szóval, jó volt, meg hasznos, meg minden, de sajna azért még ott nem tartok nyelvileg, hogy felfogva a helyzetet rögtön reagáljak angolul a felbukkanó gondolkodtató kérdésekre. így szépen csönben hallgattam, amíg tapasztaltabb és öregebb és anyanyelviszinten beszélő "kollegáim" jót cseverésznek, és magamban meg fortyogtam. Hát ezért is olyan fontos az angol nyelv! Na nem baj, egy tapasztalatnak jó volt, meg legalább 4 órán át hallgattam anyanyelvi beszélőket, azért ez sem utolsó! :)

hazafelé meg persze megint falujáró buszra szálltam, de most valahogy örültem neki. Olyan szép tájakra vitt be, hogy csak na. És persze sütött a nap és szép volt minden.

Ja igen, ha már megyek visszafelé az időben, szombaton voltam Jessicával Edinboróban vásárolgatni. Jó nap volt nagyon. Jól éreztük magunkat. Mondjuk részemről annyira nem volt sikeres, mert 7,80 font volt az utazás és az egyetlen nadrág, amit beszereztem 6 fontba került... De ott van a sok élmény borravalónak! :)

A suliról náhány mondat: ma Ann-el folytattuk az egszség témakört, aminek keretében szituációs játék közben sikerült a legnagyobb csoporttársunkat stabil oldalfekvésbe tennem! Hát nem gondoltam volna, hogy még emlékszem rá! :) Ja és képzeljétek el, hogy a lengyelek meg török, meg az angolok csak csodálkoztak, hogy jéé, nektek szükséges a jogosítványhoz az elsősegély? Egyébként ma volt tollbamondásunk is. Na ez elég rázós dolognak tűnt így elsőre nekem... De Ágit kérdeztem azt mondta, hogy olvassak sokat angolul (ami persze működik, sorra nyúlom le Panni lányos könyveit. Nagyon jó, mert vannak Jane Autsin könyvek rövidített változatban neki.) uyghogy megyek is, mert nagy válaszút előtt állok, mert ma váltok felnőtt angol irodalomra! és ha már úgyis tűzoltók voltak az életembe, mások meg hiányoznak, hát Bridget Jonesra szavazok! :)

na sok puszi Mindnekinek

A bejegyzés trackback címe:

https://skotbella.blog.hu/api/trackback/id/tr71414043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a hugod 2009.09.28. 21:51:57

na belló. egyre gyatrábban írsz helyesen magyarul... ezt szomorúan látom,de remélem,hogy csak a sietség tette, hogy rohantál mr darciról olvasni:) jó,h jól érzed magad,és nemsokára megmutatod nekem is a szép helyeket:D soksok puszi
süti beállítások módosítása