skótszoknya és...

 2009.09.12. 17:11

Na hát mint az várható volt, a tegnapi nap nem ment simán. Merthogy félreértéseknek hála azt gondoltam, hogy pénteken mégsem megyek kélire, mert szombaton van. És helyette eligérkeztem a magyar buliba. Szárítom a hajam, mikor Nina a német lány telefonál, hogy mi van már, melyik következő busszal megyek, mert gondolja, hogy lekéstem a buszt... Hát na akkor aztán jött a szokásos Bella féle kapkodás és tsai (kedves kis családom és néhányan, akik már átélték ezt velem gondolom el tudjátok képzelni...), de szerencsére David felajánlotta, hogy elvisz kocsival (igen nemcsak anyukák képesek ilyenre! :) ) thorntonba, ahol a buli volt. hát megérkezem, Nina fogad, hogy készüljek fel! Azt hittem, hogy egy nyugdíjas otthoni rendezvényre csöppentem. Ugyanis 9-en voltunk a fősikoláról (6 német, egy litván csaj és egy fiú valamilyen olyan országból, aminek a nevét nem értettem) és rajtunk kívül még vagy 5en csökkentették (akikből kettő 10 év alatt volt) az átlagéletkort valamivel 75 alá... :)

De az élmény hatalamas volt, az este meg felejthetetlen. :) Először persze néztük, ahogy  anénik bácsik táncolnak, aztán mikor már elég bátrak lettünk, elkezdtünk mi is beállni. Nagyon jó volt. A átncok nem olyan nehezek, néhány lépés, figua ismétlődik egymás után. Voltak párosak és körben táncolós. És a legjobb, hogy a végén kellett egyszer pártcserléni és táncoltam egy skótszoknyás bácsival (van is a bácsiól képem, de nem tuom egyelőre -Feri figyelsz? megosztani), és megdicsért és a nénik meg kedvesek voltak, és segítettek és külön köszöntöttek minket is, és játszottak nekünk (vagyis inkább a németeknek) német zenét és élő zene volt és egy néni és egy bácsi is énekeltek és szép volt, és ettünk skót kaját, kiézetre és ízre olyan, mint az összepréselt virsli kruplipürével összekeverve, amit akkor ettünk, ha betegek voltunk és finom volt, és az egyik lány nyert tombolán csokit, és mikor ment a buszunk együtt jöttünk vissza és mégökörködtünk egyet a parton és ma este is találkozunk. és vége... persze még tudnám tovább ragozni, de a lényeg, hogy tényleg jól éreztem magam! :)

ja és már a házifeladatomat is megírtam a hétfői órámra! :)

és voltam ma futni, mert nagyon szépen süt a nap, és a parkba mentem, mert David is épp akkor indult kocsival meg Andyvel focizni, és elvitek és futottam egy nagy kört a park körül, ami bár hasonló a Amrgit-szigethez, de sajna szerintem nem olyan nagy, minte gy egész sziget kör, úgyhogy Károlyom drágám még van hova fejlődnöm, ne aggódj! :) és kedves BACK leányság jó szolgálatot tesz az a nadrág, látjátok?

és most búcsúzom, mert éhes vagyok, ja és főztem ma az őj szakácskönyvemből, mert van olyanom! :)

puszi

A bejegyzés trackback címe:

https://skotbella.blog.hu/api/trackback/id/tr141377434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pillangooo 2009.09.12. 17:32:24

ááááááááááá ez tok jo tok jo tok jo!!!!:))) na latod igy kell ezt csinlani:) csak igy tovabb... hianyozni fogsz ma este, de majd iszom helyetted is! ;) mostanaban ez ugyis nagyon jol megy;) pusz

bembi 2009.09.12. 20:21:40

hello!
örömmel olvasom, h használod a nadrágot! :))))
majd írhatnál néha vissza emailt is!!!
hétfőn találkozunk a lányokkal! hiányozni fogsz! de majd írunk jegyzőkönyvet és mindenről tudni fogsz! :-P
puszi!!!

Cz 2009.09.12. 21:28:37

...erről most a Celtic Woman egyik zseniális száma jut eszembe, címe: At the Céili, és arról szól, hogy hogyan fognak maguknak pasit a hölgyek a céiliben... :D

bAck 2009.09.13. 10:30:07

Drága Bellám, nagyon jó a boldog blogodat olvasni:) Örülök, hogy jól érzed magad!!! És megtudtad a nagy titkot???? Mi van a skót szoknya alat....:p (bár ez lehet h 70 körül nem annyira izgalmas...) na bocsi a témáért...
Na csatlakozom Cencünkhöz, hiányozni fogsz hétfő este:(
Csókollak

Én, a Mesélő 2009.09.13. 14:07:51

Ez nagyon tutin hangzik, az igazi az lenne, ha nemcsak képeket nyomnál fel, hanem valami vidit is... 100 hogy valaki csinált ilyen kis filmet is, kis ügyességgel Bélalány könnyedén beszerzi ezeket. (Más kérdés, hogy tölti fel, de hát majd kér segítséget bizonyos Katickától aki villámkézzel csinál már ilyeneket.. :P )

H.A. nagykorú finoman érzékeltette velem, h elmegyek a q.a.-mba amiért nem volt időm mesét írni neki.. :D (na persze nem így fogalmazott, mert kulturált, ámbátor ez volt a lényege). Szóval most érzelmi nyomás alatt álok, ezért írok ilyen sokat biztos.. :) És ezért majd elküldöm neki első lépésben a pomázi Béláról szólót utólagos engedelmeddel. Legalább felcsigázom vele, ameddig eljön a Nagy Nap (N.N.) és jól megkapja a magáét.

más: frusztráltnak érzem, hogy a blog friss topikok részében magamat látom a kommentelők között a legtöbb helyen, kéretik a régi kommentjeimnél "alámkommentelni" (most találtam ki, isteni szó, egyébént elválós ige, rendhagyó, flamandul a k-t jól meg kell nyomni), hogy ne önmagamat lássam, mert ez csökkenti a %-os valószínűségét annak, hogy új postokhoz fogok hozzászólni. Na azért. :)

Na remélem eddig ez volt a leghosszabb hozzászólás, vezetek.

He. :)

Skot Bella 2009.09.13. 19:09:18

@Pillangooo: helyes, bár tegnap este én is ittam azért a Te egészésgedre! :)

Skot Bella 2009.09.13. 19:10:25

@bembi: BEMBI! ha jól sejtem, ez az első kommented itt! És nagyon tetszik a neved... :)

Skot Bella 2009.09.13. 19:18:55

@Én, a Mesélő: hű, minden bizonnyal tényleg ez volt a leghosszabb! :) na, de nomen est omen...
süti beállítások módosítása