az elso...

 2009.08.10. 21:00

Kedves Mindenki, aki ezt most olvassa!

Kezdem talan a nevvalasztassal, hogy a kozepebe vagjak...Nemreg alltam fel a film elol, es amikor megkerdezte tolem a gep, hogy mit szeretnek cimnek az utolso elmenynek hala, na meg mert ugy gondoltam, hogy ez elegge passzolhatna akar a blogom cimenek, tekintve, hogy most nagyon tavolinak tunik egy ev, dontottem... Hat ezert. :)

Nem tudom, hogy milyen gyakorisaggal es milyen hosszan es milyen boven fogok irni, majd alakul, ahogy az eletem itt kint skociaban.

Na de most nehany mondat az elso napomrol:
A repteren persye nem ment minden siman, hiszen rolam van szo...Nem, nem a csomagokkal volt a promblema, azokkal addig sakkoztam, mig pont jo lett. Tehat miutan vegigalltuk a kb masfel oras sort, kiderult, hogy nem siekrult jol az online checkingem, es persze sok sok penzert sikerult megiscsak ott a helyszinen. Aztan jott a kovetkezo megmerettetes: elbucsuzni. Na ez sokkal kevesbe tunt megoldhato problemanak...Ekkor penz helyett Andy sietett a megmentesemre, merthat vannak dolgok, amik megfizethetlenek!!! Egy gyors viccel azert mosolyt csalt az arcomra. Na meg musyaj volt ossyesyednem magam, mert a kapu is beriasztott, amirol vegul kiderult, hogy a ragopapirom volt a nadragzsebemben...
Aztan beszallas a repulobe, azt hiszem elkotelezettsegemet az ut irant az is jol mutatja, hogy sikerult utolsokent beszallnom a gepbe, aminek hala egy ujabb kis kaland, mert nem voltak csak egyeduli ulohelyek, mi meg kettesevel ultunk volna. ami egy kisebb szervezes utjan vegulis sikerrel zarult, ugyhogh mi Andyvel a harmadik sorban, mig Agi es Panni az utolsoban repultunk. Az uton nem volt semmi kulonos, jot jatszottunk, meg ettunk, ittunk. Aztan landolas es David mar vart minket a repteren. Kocsiba be, ablakot fel, mert maris esett, es irany Kirckaldy!
A haz nagyon tetszik, a szobam nagyon otthonos, es minden naagyon jo!
Finom vacsi vart minket. Igen, David fozott, ugyhogy kedves magyar ferfiak lehetne tanulni!!! Karoly, ez persze nem Rad vonatkozik...
Aztan en visszonylag gyorsan kidoltem. Meg egy kicsit rendezkedtem a szobamban, kiraktam a tuzgelos tablamra a kulonbozo emlekeket (igen, Ancsa, a Tied is ott van es ezer hala erte!), megprobaltam netezni, de a laptomom valamiert nem engedelmeskedik, ezert most egy darabig a csalad gepet hasznalom. (zarojeles megjegyzes, hogy ezert irok ekezet nelkul, es ezert cserelem fel a z es y vagyis az y es z betuket...)
Na, ma meg felkeltunk, reggeli, meg stb... egyutt kipaoltunkes rendetraktunk a gyerekeknel, aztan mig ok atmentek a nagyihoz, addig en setaltam egyet a varosban. Jartam a tengernel, ahol elkapott pont az elso eso, ugyhogy kedves ministransok koszonom nagyon, mert jo szolgalatot tesz majd nekem itt az az ernyo!!! :)
Folytatva a napomat: voltunk egyutt bevasarolni, mert Aginak csak augusztus vegen kezdodik a munkaja, a gyerekeknek meg csak jovo szerdan, igy addig egyutt toltjuk a napjainkat.

Igazabol tenyleg fura, de jol erzem magam. persze vannak nehez percek, es gondolom lesznek is meg, de csak belejovok majd!

Hat izelito gyanant most ennyi!

Megyek es mindenkinek elkuldom a blogom cimet, hogy el tudjatok olvasni!

Csok puszi mindenkinek (kinek mi...)

A bejegyzés trackback címe:

https://skotbella.blog.hu/api/trackback/id/tr861301386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a hugod 2009.08.10. 23:51:43

Szia Bellus! Engedd meg,h én írjam az első kommentet:D
Láttuk ám mi is,hogy beriasztott a kapu,találgattunk egy ideig,h most mi a fene lesz veled,mert nem láttad, de amíg pakoltad kifele a kézipoggyászodból a cuccaid,egy srácot elvittek az őrök... reméltük ám,hogy itt visszakapunk. aztán nem. aztán legközelebb akkor próbáltunk reménykedni abban,hogy mégis itthon maradsz, amikor a felé a kis gép felé két totál teletömött busszal vitték az áldozatokat. ráadásul tényleg te voltál az utolsó. ott szurkoltunk egymás mellett felsorakozva a korlátnál a teraszon, hogy véletlenül ne férj be... de aztán becsukták mögötted az ajtót :( node nem így akarom én ezt befejezni! Érezd jól magad,vigyázz magadra! és nem menekülsz, októberben megyeeeeek:D szeretlek! soksok puszi

Beavix · http://elclasico.blog.hu 2009.08.11. 01:07:19

Ne tudom, hanyadszor repülsz, de a rágópapír elsőre mindenkinek beriaszt. Örülök, hogy ilyen jól sikerült az akklimatizálódás, akkor két hét múlva dolgozat Kambodzsa történelmélből Facebook-teszt keretében. :)Hál'istennek annyi a kommunikációs eszköz, hogy lassan többet beszélünk, mint mikor itthon voltál - ez persze a kapcsolat egyéb fontos részeit (pl. verszekedés, fülharapás, orrpöckölés, randiról való késés :) ) nem pótolja, de azért látszik a progresszió. Azért mivel ez a te blogod, a továbbiakban mellőzöm a személyes jellegű kommenteket (azokat úgyis kapod privátban), és maradok a helyesírási és fogalmazási hibákkal kapcsolatos észrevételeknél. Vagy nem. Majd meglátjuk. Tsok, K

Cz 2009.08.11. 13:05:53

Először is, elnézést, rossz számot adtam meg, amin apát keresni tudtad volna, de én aszittem. (Ráadásul szerintem ki volt kapcsolva, de ez most mellékes.)
Amúgy a film - szerintem - a könyvhöz képest mocskosul rossz... szerintem érdemes elolvasni eredetiben. (Van angol fordítás is, és elég jó... :P) De ha már neverending story, akkor szerintem nem egy skóciai év az, hanem az a történet, ami valamikor a nyolcvanas-kilencvenes évek fordulóján kezdődött a családunkban... igen, az, hogy vagyunk egymásnak. Ha valami is végtelen lehet, akkor ez az. És ezen többszáz kilométer sem fog változtatni.
(A monitor meg szépen elfolyik itt mindjárt... :D) Úgyhogy mosolyogni tessék, tőlünk úgysem szabadulsz meg, viszont legalább most egy kis nyugid van, tessön kiélvezni! :)
Ugyeugye majd teszel föl képeket?
Kezicsonkolom. Unokaöcsike

Skot Bella 2009.08.11. 19:38:15

Dragaim!
Koszi a kommenteket... :)
De, ha Adameszku csonkolja a kezem, akkor nem tudok tobbet irni, es kepeket meg majd teszek fel, ha vegre mukodik a laptopom, meg szerzek igy vagy ugy egy kabelt a gephez Karoly...
De egyebkent meg jo olvasni minden kommentet, mert jol jon egy kis hazai, ugyanis a petofi radiot jelenleg ennel a gepnel nem tudom hallgatni!!! :)

Flóka 2009.08.11. 21:20:32

A Danubius Rádió közlekedési hírei
- Figyelem! Az M7-esen autózók figyelmét szeretnénk felhívni, hogy legyenek óvatosak, mert egy őrült a forgalommal szemben autózik Budapest felé.
Kovács épp az autópályán hallgatja a felhívást, majd felcsattan
- Hogy-hogy egy? Mind!
Szia Bellus! Erre a viccre gondoltál?:)
süti beállítások módosítása