doktornál

 2009.09.29. 23:55

ma jártam a GP-nél- értsd- háziorvos, csak a következő sztori miatt írtam így... (mert ha ha már rövidítések, a múltkor egy nagyon hasznos információ birtokába jutottam a főiskolán: nevezetesen, hogy a jeep szó ebből a GP-ből, vagyis inkább másikból a general persons vehicle-ből származik)

szóval jó hír: semmi bajom, makk egészséges vagyok, eljerül az N1H1, meg a sertésinfluenza és minden más. Adataim, akit érdekel :) 147/71 volt a vérnyomásom, amire nagyon vidáman bólingatott a néni, bár szerintem egy kicsit magas volt. De ezt betudom annak, hogy rohantam a hegyen felefé, mert természetesen késve indultam. Pedig ha tudtam volna, hogy az időpont az nem olyan száz százalékosan tuti fix dolog... Ja nagyon büszke voltam, mert mikor kérdezte, hogy szoktam-e mozogni valamit rendszeresen, hát büszkén rávágtam, hogy igen, legalább hetente! És a BMI is 20,1-es teljesen normál!

Anyuka megnyugodhatsz, jól karba vagyok tartva, Karesz megnyugodhatsz, mert karba és nem karban... :)

holnap meg megyek Panni cserkész esküjére. Jah igen, cserkészkedés. Erről még nem is írtam. Merthogy Panni nagy csapattag. Itt ugyanis úgy vannak a dolgok, hogy a kislányok és kisfiúk külön-külön járnak. A nagyon pici lányok Rainbows-ba Panniék meg már a rendes Brawnies-ba. Mikor először hallottam nem akartam hinni a fülemnek. Hogy a szívárványokból egy fincsi csokis süti lesz? na és persze elmaradhatatlan az egyenruha is, amit lehet venni az egyenriha boltban. A rainbowsok kitalálhatjátok milyen szívben játszanak (kicsi lányok...) a sütik meg sárgák és barnák. De azt hiszem ezeket a külsöségeket leszámítva a dolog lényege ugyanaz! :) Bár azért elképzelek egy kis magyar cserkész lánykát a sötétzöld ingében és a kis nyakkendőjében egy beöltözött igazi kis süti mellett... :)

Jajj, most hogy itt van mellettem a füzetem, pont Jonatan kedvenc szórakozása jutott eszembe, ezt még gyrsan megosztom. Jonatan a másik nagy angoltanárunk, Ann az osztályfőnökünk mellett. Minden héten bedob valami jó kis szivatós feladatot, pl a take húszezer féle jelentése , vagy a passé, vagy épp CSillára emlékezve: mi a különbség a chilly-Chile-chillie között.

na búcsúzom, mert már megint késő van, és még meg is kell ágyaznom a frissen mosott ágyneműmmel! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://skotbella.blog.hu/api/trackback/id/tr311417177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azanyukad 2009.10.01. 22:10:27

Te megúszod a HN'HNABC-t de tesód nem úszott meg egy jó kis lépcsőhurutot. Itt krahácsol, és lehet h. holnap elrángatom dokihoz :)) ha érdekel, én jól vagyok na puszi

a hugod 2009.10.02. 11:30:24

ez psze nem igaz,nincs semmiféle lépcsőhurutom. csk egy kicsit megfáztam,drága jó anyánk meg nem szokott le a túlaggódásról...
pussz

Cz 2009.10.02. 21:57:36

Egyébiránt meg karbantartvának kell írni... :P

Skot Bella 2009.10.03. 23:36:00

@Cz: még jó hogy valaki ilyen GM az olvasók közül! :) De köszönöm a sok helyesírási javítást. (soha nem voltam jó nyelvtanból, nem is tudom hogy mit várok az angol diktálástól...)

Skot Bella 2009.10.03. 23:37:05

@a hugod: :) :) :) csak most Te kapsz nagy mennyiségben mindent! :) :) :) azért szeretünk Anyúúúú

Pety@ 2009.10.05. 00:05:57

Anyuék mondták a blogod címét. Mostantól rendszeresen jövök majd ide irigykedni. Nagyon jó dolgod van Neked... Csak a Jeep-ről jutott eszembe, hogy akkor már, ha így benne vagy a rövidítésekben, nézz utána a SUV-nak és a RV-nek is, hogy teljes legyen a kör... :)

@a hugod: Persze, tudjuk, lépcsőhurutod nincs, csak népdalénekes vagy, és mint ilyennek, mint a tüdejére/légcsövére megy, ez teljesen normális, nincs miért aggódni... :P

azanyukad 2009.10.06. 21:14:13

@Skot Bella:
hahh jó ezt olvasni, bár már mást is szívesen olvasnék????:)) anyukátok
süti beállítások módosítása